*

2011-01-03
16:12:02

Måndag
OJ OJ vilken rivstart det blev i morse:(
Min I-Phone ringde inte klockan sex,
jag tvärvaknade åtta minuter över sju, började halv åtta.

Åhh herregud jag som aldrig försovit mig
Tydligen var det fler som hade haft problem med just I-Phonen
A läste det på nätet jag såg det på Facebook.

Men halv åtta var jag på jobbet..
till och med lite mascara hann jag få på...hahaha.

Ingen hade kommit som tur var...phu.
Jag hade även lagt fram kläder igår kväll
funderade igår om jag skulle duscha och tvätta håret som i morse.
Jäkla tur att jag tänkte om!!

Sen har dagen tickat på som vanligt
lugnt skulle haft sju barn..blev fyra.
Men i morrn är det några fler.
Men då börjar jag inte förrän vid nio..gudskelov
ska även be maken att ställa sin mobil..utifall.

Kommentarer:
#1: yvonne

Tur man bara har en gammal hederlig väckarklocka ;-)

2011-01-03 @ 16:35:13
#2: Carin

Nej jag hörde nåt om de på radion att iphone inte kunde väcka 2011, men jag hörde inte hela... de uppmanade att ställa andra klockor för att inte försova sig.

2011-01-03 @ 16:46:24
#3: Znogge

Många som försovit sig tydligen. Tur man har en vanlig väckarklocka. Fast i och för sig är jag ledig fortfarande ;-)



Kram

2011-01-03 @ 17:18:46
#4: Anna ..

Himmel det är ingen hit Ninni att försova sig...därför har jag alltid två signaler här..garderar upp du vet..oj men du hann i af. Det är ju lite pinsamt just när man är den som öppnar..:) heder åt dig..

2011-01-03 @ 17:41:58
#5: Lena

Det är jobbigt när man försover sig. Man stressar upp sig som om det gällde livet om man kom försent till jobbet.

//Lena

2011-01-03 @ 18:19:20
#6: Gunvor

Men oj Ninni! Vilken tur att det inte var kö som stod där o väntade på att fröken skulle komma och öppna. Men det ordnade sig.

Jag har bara ett barn och har fullt upp ändå känns det som.Vi har så kul Ellie o jag. Hon är en otroligt klok liten flicka.Såå förståndig och duktig på att prata fast hon är bara drygt ett o ett halvt år. Pratar långa meningar. Jaja.. mormor skryter så klart!

Hoppas allt flyter på bra på det nya året. Jag kommer inte ihåg att det är ett nytt år.Har inte använt nya siffrorna än.

Kram kram på dej!

2011-01-03 @ 18:59:50
#7: Ragnvi

Morning o god fortsättning på nya året! Har kikat ikapp lite hos dig o njutit av vackra vinterbilder o festfint folk!

Fniss...jag har inte hört en ringsignal på åratal...vaknar ju alltid så himla tidigt!

Kramen!

Ragnvi

2011-01-04 @ 06:39:48

Fy det är så hemskt när man försover sig. hela dagen känns konstig sen tycker jag.

2011-01-04 @ 13:08:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: