*

2011-01-22
11:05:48

Jisses va segt...
Att bli helt återställd alltså=)

Men det är väl så att ju äldre man blir
desto värre är det att ha maginfluensa..eller?

Känner mig piggare idag..får se om det smakar med mat.
Anders lagade god kyckling igår, men det tar emot att äta.
Är lätt illamående hela tiden.
Vet att magkatarren blossar upp efter sånt här.
Desto viktigare att försöka äta ordentligt..

Nog om sjukdomar!
Vi fick trots allt en bra dag/kväll.
Kollade på Tv..slöade, jag fick och gav massage.

Nästa helg bär det av till Härjedalen och Sveg
Inget jag ser fram emot..jo träffa sonen så klart.

Han har ännu inte fått nån lägenhet..suck.
Trodde det skulle gå lätt..men dom som är lediga
var tydligen rena skräpet.

Tur att hans vänner har en stor lägenhet
men jag vet att han längtar efter eget.
Han har ju bott tillsammans med andra länge nu.

Idag ska jag se till att ta en bloggrunda
måste ju kolla vad ni andra har för er=)




Kommentarer:
#1: Znogge

Det kan nog vara väldigt individuellt. Senast det bagav sig hade jag dålig aptit i mer än två veckor. Hoppas du slipper magkatarren denna gång.



Kram

2011-01-22 @ 11:47:46
#2: yvonne

Å, så fina blommor...visst längtar man till den tiden då man kan lukta på dom också :) Magsjuk var det urlängesen jag var..hoppas du piggnar till snart!

2011-01-22 @ 13:11:40
#3: Helene

Fy med magsjuka !!

Tur att du är på bättringsvägen.

Ha en mysig lördag.

Kram Helene.

2011-01-22 @ 14:36:35
#4: Carin

Krya på dig!!



japp första barnet =) de borde du veta, om de läser min blogg, hihi. Inga drinkar, lovar =)



Kram

2011-01-22 @ 14:52:22
#5: Anonym

Åh vad skönt att du är bättre och vi får hoppas att magkatarren också blir bättre.

Vad skönt att resa bort ett tag.

Kram kram Tingeling

2011-01-22 @ 15:03:11

:-)

Ha det så trevligt hos sonen när det blir dags och hoppas du får vara frisk nu. jag tror med att man blir sjukare ju äldre man blir men vem vet. En del influensor är nog värre än andra :-)

2011-01-22 @ 15:09:13
#7: my

Jepp är nog så, tar längre tid. Min flunsa tog tid med... hostan dras jag lite med fortfarande.

Kram på dig

2011-01-22 @ 16:29:40

Oj ja det tar sin tid Ninni..men snart har du hittat energin igen ska du se..lägenheter ja..det är ett gissel..min son har just köpt en..i Sthlm..och den var inte direkt billig..men men...

2011-01-22 @ 16:53:58
#9: bjorne

Du är ju inte gammal så det beror nog på något annat,synd om sonen kan jag tycka för det blir jobbigt att dela bostad med flera i längden men bara hoppas det ordnar sig,ha de gott hela helgen och berätta mina fräckisar för gubben din,haha,kram.

2011-01-22 @ 19:13:25
#10: soffie

tur du är bättre nu usch va jobbigt med magsjuka,va kul att hälsa på sonen men så trist att han ej fått tag inån lägenhet,

må så gott

2011-01-22 @ 20:10:49
#11: sweetmama

Fy för maginfluensa. För min del blev det nog vanlig influensa och känner mig fortfarande helt slut i kroppen även om förkylningen blivit bättre. Hoppas du får ordning på magen!

2011-01-22 @ 21:45:00
#12: Junitjej

Äntligen kan jag besöka din blogg! Igår kväll kunde jag inte alls besöka någon blogg hos blogg.se. Undra om det var fler än jag som hade problem med det eller om det bara inte funkade för mig.



Så skönt att du känner dig piggare!

2011-01-23 @ 08:40:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: