*

2011-01-21
08:49:10

Fredag 21 januari
Här sitter jag på lätt darriga ben.

Fick maginfluensa i onsdags kväll.
Var fullt frisk när jag åkte från jobbet
var till affären och köpte lite god kvällsmat.

Väl hemma så kände jag att nån mat ville jag inte ha
AJ AJ va ont i magen jag fick.

Men det har ju jag titt som tätt, inget konstigt med det.
Men det blev värre och värre.
Nää jag går och lägger mig...klockan var åtta.

Han bara lägga mig så drog det igång med besked:(
Sov några minuter i mellan turerna.
Halv fem lugnade det ner sig..Phu.
Sov och sov...
Vid halv elva var det dax igen..men hallåååå.

Sen fick jag hög feber..tillbringade hela dan i soffan.
Inget mer spring på toa..gudskelov.
men hela kroppen värkte..magen var så öm så öm.

Vid halv elva lyckades jag få i mig en rostad macka.
Resorb drack jag hela dan.

Har sovit hela natten
maken tillbringade natten i gästrummet.

Nääää Fy fasen...va dålig man kan bli.
Idagh ska jag nog bara sova, försöka peta i mig lite mat.

Såå typiskt idag har vi planeringsdag
jäkla skit hade sett fram emot den.

Jaja inget att göra åt!

Kommentarer:
#1: Znogge

Din stackare, vilken förbaskad otur. Hoppas att du känner dig bättre i dag.



Kramar

2011-01-21 @ 09:33:45
#2: Gunvor

Men fy så hemskt Magsjuka är det värsta man kan ha. Stackars dej!Men det kan ju gå över ganska snabbt..om man har tur. Och det hoppas jag att du har.

Är inte riktigt pigg själv jag heller fast jag vet inte vad som är fel, mer än denna erbarmliga hosta. Det känns som nåt är fel i kroppen.Ingen ork o huvudvärk o lätt illamående ibland. Tror jag ska höra om jag får komma o ta lite prover till veckan. Har ingen feber vad jag vet.

Men vädret är underbart vackert i dag också.Det är skönt det!

Krya på dej nu och vila, vila, vila!Kram!

2011-01-21 @ 11:03:45
#3: soffie

men usch va hemskt det verkar gå överallt nu blä stackars dej!hoppas du är piggare nu och kan få en lugn å skön helg,

2011-01-21 @ 17:53:04
#4: Bibi

Hoppas det har vänt nu. Vilken otur du har.

Maginfluensa "peppar peppar" har jag inte haft på evigheter.

Kram syster yster

2011-01-21 @ 20:06:13
#5: Lena

Stackare, jag lider med dig. Är det något jag avskyr så är det just maginfluensa.

Krya på dig!

//Lena

2011-01-21 @ 21:20:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: