*

2011-01-14
08:29:07

Det är FREDAG
Ja som sagt om ni missat det!!

Grejade  för fullt igår efter jobbet.
En sväng till Bergvik, påfyllning på Apoteket.

Sen handlade jag nya knivar till sonen
samt en knivslip!
Jag fyndade på Hemtex..två nya dukar för 249 kronor
Rea som vanligt:)

Nytt duschdraperi..mitt gamla kändes ofräscht.

Jo nya stora fina ljusstakar blev det också.
Nu är det snyggt i Mysrummet.

Hittade även snygga underkläder på Lindex.
Men en av Bh måste varit felmärkt
Den var ganska trång över ryggen...attans.
Jag har dragit bort lapparna...sen var det ju REA
går säkert inte att byta.
Men det går säkert att sätta på en förlängning.

Helgen ligger öppen
inget planerat!

Kommentarer:
#1: Znogge

Men var den felmärkt så får de väl byta. Fast när lapparna är borta är det väl inte så lätt. Du får hålla andan ;-)



Ha en fin helg!



Kram



2011-01-14 @ 09:44:54
#2: yvonne

Jag fyndade också på Bergvik idag, ett par leggings på Gina Tricot, tyckte de var billiga och så var det halva priset när jag kom till kassan, haha! Det tackar man inte nej till. Tur det finns såna där förlängningsgrejs till behåar! :)

2011-01-14 @ 13:06:37
#3: Gunvor

Visst är det kul att fynda.Jag tänkte också åka iväg nån dag och se om jag kan göra några fynd. Fast det är säkert utplockat nu.Men kanske lite roliga nyheter har kommit in.Behån får du nog förlänga..det går bra. Har prövat.

Ha en trevlig fredagkväll. Det blir väl Lets Dance antar jag. Jag missade första..reprisen också.

Kramen till dej!

2011-01-14 @ 19:55:28
#4: Ragnvi

Morning! Hoppas vi får se en bild av ljusstakarna?!

Försökte igår kommentera flera gånger hos dig men det ville sig inte...tror det var nåt strul på nätet...

Kramen o ha en skön lördag!

Ragnvi

2011-01-15 @ 07:10:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: