*

2011-12-28
10:15:29

Nu är det vardag, skönt
Igår fick jag ett ryck
dammade i sovrummet
invasion av dammråttor:-)

Maken hade nog inte dammat
när han städade!!

Sen var det tvättstuga
massvis med tvätt.
Jag hade tagit med två Ikeakassar
från jobbet också..smockfulla med
madrassöverdrag och filtar.

Tvätta det på jobbet tar evigheter.

Var även på "byn" och bytte
ett armband jag fått från maken
alldeles för stort
mina handleder är så smala

(för övrigt det enda som är smalt)

Det blev ett annat samt så räckte
pengen till ett par örhängen också.

Nu roar jag mig med att färga utväxten
Nåt ska man ju roa sig med..hihi.




Kommentarer:
#1: Ingrid

Japp man får vara glad för det som är smalt/smått -som mina öron då -fast det var ju lite onödigt att det ena skulle bli än mindre :P

2011-12-28 @ 11:02:40
#2: Gunvor

Äntligen har jag fått fart på min dator. Den har varit stendöd i flera dagar efter stormen som vi haft. Nu är jag barnvakt åt Ville. Mamman och Ellie har skjutsat pappan till tåget. Han åker hem en sväng.Måste hem på ett möte med jobbet.

Här är nästan all snö borta.Det har regnat och stormat..den värsta stormen i mannaminne.Vi har halva tomten med omkullblåsta stora tallar. Ända fram till bron låg en.Usch va otäckt det var.

Men du har haft en skön jul såg jag.Och bara myst.

Julafton var fin här i allafall.Då var snön kvar och solen sken.Ha det gott i fortsättningen!Kram kram!

2011-12-28 @ 14:02:25
#3: Anonym

Ja, jag kan inte förstå varifrån alla dammråttor kommer ifrån? Jävla ludna små/stora saker =)

Jag ska oxå roa mig med lite hårfärg, jag har tyckts anat ETT grått...

Kramen

2011-12-28 @ 15:27:55

Här har det också varit tvättstuga idag, fast jag har ju min i köket...

:-)

2011-12-28 @ 17:02:48
#5: soffie

nu måste du helt enklelt köpa en tvättmaskin när sonen din jobbar där. jag va å beställde en liten toppmatad 5kg idag 2600:)

för min hade gått sönder har haft en helvetisk tid i tvättstugan nu i över en månad + att jag tvättat hos min mamma å hos gubben ,du märker jag hatar tvättstugor, jag skickar ett sms imorrn ev, ska jag å Ditte ses vid museet kl 11 å sen fika, kramen

2011-12-28 @ 20:02:10
#6: maria

du har haft att göra du med ;)

har du semester nu ?



Må så gott och kramar <3

2011-12-28 @ 23:27:36
#7: Ragnvi

Morning o god fortsättning o gott nytt år på dig! Själv gruvar jag mig inför nyåret...raketer o rädda djur går inte ihop! Sen hund o katt kom in i våra liv så firar vi inte nyår längre...inte som förr i allafall!

Vissa husdjur är svåra att bli av med...dammråttor t.ex!

Kramen!

Ragnvi

2011-12-29 @ 07:00:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: