*

2011-08-14
10:50:32

Söndag&tvättdag=)
Har kört sonen till tåget.
Kändes helt okey den här gången

Nu vet jag ju att snart snart
är han hemma för gott.

Nu kommer han igen på torsdag
han ska med på begravningen på fredag.

Jag tror att det är därför
jag har haft såå ont i magen
tänker mer och mer på fredagen
Känns onekligen väldigt jobbigt.

Måste iväg och fixa kläder
har ingen aning om vad jag ska ha på mig.

Nåja det löser sig.

Tur man har roliga saker
att se fram emot också=)
Sonen har lägenhet
han har fått jobb..underbart.

Nu ska här röjas lite
sen tvättdax.

Denna dag är rejält mulen
men för övrigt har helgen varit fin.
Sonen har haft fullt upp
med kompisar hela helgen.
Underbart att han har så många fina vänner.



Kommentarer:
#1: Znogge

En väntande begravning kan verkligen sätta sig i magen. Skönt när fredagen är över.



Kram

2011-08-14 @ 11:29:22
#2: Ingrid

Då har du en tuff vecka framför dig. Dottern hade med magvärk hela veckan innan hennes svärmors begravning.. Jobbiga saker. Kram

2011-08-14 @ 11:59:57
#3: Cecilia

Usch för begravningar... Lider med dig & de andra. StyrkeKramar till dig!

2011-08-14 @ 12:36:14
#4: Lissen

Visst blir man glad när barnen har fina vänner. Dessutom lägenhet och jobb. Tryggt och bra.



Åh begavning, alltid sorgesamt...............



Kram Lissen

2011-08-14 @ 15:17:43

Mmmm jag förstår att det känns det där med begravningen..lite ljusa kläder tycker jag är fint..en blandning kanske svart o vitt..



Ja eller hur stilige sonen kommer snart hem igen så kul att ha honom nära igen..så fin han är..

2011-08-14 @ 15:18:34
#6: Anette

Begravning... :( Är det personen som du pratade om när du var här... :( Ska tänka extra mycket på dig på fredag. Skönt att få hem honom nu! Och vår date måste vi verkligen få till... Stor kram <3

2011-08-14 @ 17:46:20
#7: soffie

fy vad jobbigt för dej med begravningen ,usch så sorgligt,ska ni gå hela familjen?

härligt att sonen kommer bo nära dej nu,va fin bild på han,

2011-08-14 @ 19:19:19
#8: Annika

Ja, begravning kan kännas gruvsamt men efteråt så brukar det kännas skönt att man fått vara med och ta farväl.

2011-08-14 @ 20:17:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: