*

2011-08-21
08:52:51

Söndag 21 augusti
OJ snart är Augusti slut också!

Bara att inse att hösten är på väg.

Hade en bra dag igår.
Sov ganska länge..behövdes.

Var och tittade på sonens lägenhet
den är verkligen fin.
Och en jättesöt kissekatt hade dom
En stor röd hankatt som hette Simba.
Han ville ha uppmärksamhet hela tiden=)

Han ingick inte i köpet...attans=)

Slöade hela eftermiddan
låg och läste..hade det bra.

Grillade igår kväll
och gjorde bakpotatis som var himla god.
Sen satt vi i uterummet igen och babblade.
Jag maken och sonen.

Sen kom jag på att jag ville sända
upp en thailändsk lykta.
Den lyste så fint, men väl uppe i luften
så brann den upp direkt..trist.

Verkar inte vara nån vidare kvalite
på dom från Teknikmagasinet.
Får kolla upp om dom finns att
köpa någon annanstans.

Idag far sonen till Sveg för sista gången
känns väldigt bra=)


Vill tacka alla mina goa
vänner här på bloggen
som stöttat mig skrivit rara kommentarer
när det har varit jobbigt.

Tack för att ni finns

Kommentarer:
#1: Yvonne

Det finns säkert olika sorters såna där lyktor, har aldrig sett nån i verkligheten, dock. Men det blåste ju rätt bra igår, kanske var det därför den tog eld. Annars var det ju en helt fantastiskt stjärnklar kväll! Kram!!

2011-08-21 @ 09:57:33

Du är lite mästerlig på att beskriva din dag..jag känner som om jag är med dig då..och det gillar jag..

2011-08-21 @ 11:03:05
#3: Znogge

Tråkigt med lyktan men det borde väl finnas bättre. Kan man tycka...



Kram

2011-08-21 @ 11:14:45
#4: Gunvor

Jaa du..snart är hösten här. Löven gulnar redan. Lite väl tidigt tycker jag.Jag har haft sonen hemma i helgen jag också. Det är kul. Det är så långt emellan gångerna. I gårkväll var vi bjudna på middag hos dotter o måg på byn.Vi satt ute i deras nya härliga stora uterum.Dom har gjort så fint där. Jag har sytt en dyna och kuddar till en gammal soffa. Hon fick tips av Ernst.

Såå mysigt när mörkret kom o alla ljus tändes. Vi satt länge och spelade kort därute. En härlig kväll.

Jag har aldrig sett nån lykta i verkligheten jag heller.

Ha en härlig söndag.KRAM!

2011-08-21 @ 12:44:12
#5: Cecilia

Vi skickade upp lyktor på Nyårsafton, köpta på OK nere i Haga. Funkade jättebra!

Skönt att du fått ro att vila lite och mysa med de dina!

Kram

2011-08-21 @ 14:44:23
#6: Junitjej

Att sommaren är slut, är svårt att smälta. Synd att katten inte ingick i lägenhetsköpet!

2011-08-21 @ 18:22:57
#7: soffie

va fin tanke med lyktan men så synd att den brann upp så snabbt, vi köpte en till nyår där de sålde raketer kanske är det bättre sorter de säljer där,

det blev ju fint väder idag som tur va,usch jag har haft en riktig depp helg tycker inte om att mörkret är på väg igen blä..många kramar till dej min goa bloggvän

2011-08-21 @ 19:47:27
#8: Lena

Vad skönt det är när man bara kan ligga och slöa.

Jag förstår inte vart den här sommaren tagit vägen.

Det känns som jag inte fått haft någon riktig sommar i år. Jaja, det kommer fler....

Ha de

2011-08-21 @ 20:20:21
#9: Helene

Jag längtar lite till hösten...

Jo det är sant = ))

Hoppas allt känns lite bättre idag...

Kram Helene.

2011-08-21 @ 21:45:13
#10: johanna

fin blogg!:D

2011-08-21 @ 22:09:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: