*

2010-09-24
08:42:13

Mmm det är fredag
Känns väldigt bra...
Vädret är grått&disigt, men ganska varmt.

Ikväll ska min älskling fixa till plankstek.
Mmm va gott det ska bli.
Jag kämpar ju för att gå ner i vikt.
Hitills går det dåligt..suck.

Det sitter fast..
Har varit jätteduktig tycker jag själv.
Nu har jag snart hållit på i tre veckor
och endast ett kilo har ramlat av.

Det gör att jag blir väldigt omotiverad
och min förkylning har gjort att jag INTE
har kunnat ta långpromenader:(
Men den börjar äntligen ge med sig
har hållt på i två veckor.

Har det inte hänt nåt på måndag blir jag galen...haha.

Men ikväll ska jag njuta av god mat



AG om du läser det här
så ska du veta att du finns i mina tankar
hela tiden..hoppas kunna träffa dig till veckan
har gått alldeles för lång tid (vilket jag
har dåligt samvete för)
Jättestor kram..♥

Kommentarer:
#1: Znogge

Jag håller också igen och inte är det lätt. Men jag tillåter mig bara utsvävningar en dag och det är lördagar. Med andra ord inget vin eller extra gott fredagar. Lite tråkigt men det ger resultat!



Lycka till!



Kram

2010-09-24 @ 09:32:30
#2: Helene

Ha en fin dag och njut av maten ni ska äta ikväll...

Ha en fin och mysig helg.

Kram Helene.

2010-09-24 @ 09:34:34
#3: Gunvor

Här är det inge roligt väder alls. Spöregn..fulla regnmätaren redan. Men men hösten är ju här!Och jag gillar hösten, men bara om den är fin.Hihi.

Mmmm jag skulle gärna bli bjuden på din mat i kväll. Låter riktigt smarrigt.

Tänk hur det kan vara, med vikten alltså. Jag har försökt att gå upp i vikt efter sommaren och nu har jag lyckats.Det är inge vidare det heller när man går ner o inte vill det. Men det berodde nog på att jag var sjuk så pass länge som jag gick ner i vikt.Men nu är jag nöjd igen.Nu har jag ätit upp mej.

Redan på måndag har jag fått tid på sjukhuset i Hudik där dom ska gå ner i luftstrupen ända ner till magsäcken med en kamera o kolla hur det ser ut. Att det inte finns nåt där som kan ge upphov till blödningarna som jag ju får ibland.

Usch vad jag gruvar mej!!

Sköt om dej nu och ta det lugnt så du blir bra i förkylningen. Kram kram!



2010-09-24 @ 10:48:27
#4: Yvonne

Vi ska gå ut och äta idag nånstans i stan...var vet jag inte än! Plankstek är gott!! Ha det bra!!

2010-09-24 @ 11:23:45
#5: christina

Känner igen det där, man vill ju att det ska hända något snabbt. Men tålamod så ska du se att det händer något.

Ha en skön helg

2010-09-24 @ 16:45:54
#6: soffie

vilken fin lykta,å va varmt å skönt det har varit idag men jag saknade solen:O)

ha nu en underbar helg

2010-09-24 @ 21:52:08
#7: Anonym

Jag kämpar också med vikten och sunt levene . Har hat en förkylning som suttit i men nu verkar den hålla på att ge med sig . Jag har i alla kunnat träna sista veckan

Jag har ju ganska många kilon som ska bort

Kram och ha en trevlig helg /tingeling

2010-09-24 @ 22:15:26
#8: Helena

Mmmm....vad gott med plankstek.=)

Tänk om man kunde äta det man ville utan att gå upp i vikt.....vilken utopi.=)

Jo även hundar kan få magsjuka fast oftast beror det nog på att de fått i sig något olämpligt.

Ha en härlig lördag min vän!

Kram

2010-09-25 @ 09:14:43
#9: malin

hälsa så gott till AG när du träffar henne. kram

2010-09-25 @ 10:55:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: