*

2010-09-25
09:37:54

Lördag morgon 25 sep
Vilken varm härlig dag det var igår..

Plankstek serverades i uterummet
Hmm kanske ska döpa om rummet låter så trist med Uterum
Några förslag kanske??



Kvällen bjöd även på en månuppgång..



Inga fina bilder..men verkligheten var vacker=)



Blev lite TV igår tittade på Skavlan...han är så bra.

Idag funderar vi på att ta bussen in till stan.
Hmm får se om vädret blir lite bättre.
Igår femton grader varmt idag endast sju:(

Ha en gooo dag alla


PS Jippi vågen visar nedgång..tjoho DS

Kommentarer:

Men så mysigt ni har det..så gott o trevligt..jag vet ju precis hur det är..man sitter där o njuter och säger gång på gång...att uterummet är guld värt...att det här är det bästa vi gjort..eller hur..:)



Jaaa visst är det trist..med uterummet..ja vad ska man kalla det..vinterträdgården..noop för glassigt.....njaeeee..salongen..noop..Freja sal..ja så säger jag ibland..men mest blir det uterummet..



Jag får klura vidare om du kommer på nåt bra så säg till...

2010-09-25 @ 10:00:54
#2: Znogge

Mmmm... det där såg riktigt gott ut! Men kalorierna ;-)



Kram!

2010-09-25 @ 10:47:27
#3: Ingrid

Ser verkligen helt ok ut!! Här fixade Idalinn med pojkvän maten igår (tacos ha, ha -en stående rätt när de får bestämma) Idag blir det bättre, drar nu med hela storgänget 16 pers till Ronnebybrunn och Boney M!!!!! 50-åringen ännu ovetandes men ska nu kidnappas om en kvart vågar bara skriva det här man vet aldrig var nyfikna ögon är ;)! Återkommer med bilder efter helgen kram

2010-09-25 @ 11:04:48
#4: Gunvor

Åhh va härligt! Gott Gott! Här regnar det även i dag. 59mm har det kommit så nu är vi nöjda.Nu finns det väl vatten så det räcker o blir över också.

Vi drar till stugan ett par dar.Vi hörs.Tjingeling!Kram!

2010-09-25 @ 12:08:18
#5: Yvonne

Ja, uterum låter tråkigt...mysrum kanske? Altanen låter lite skojigare till o med.. Månuppgången spanade jag efter, men jag såg ingen! Det borde varit en stor lysande måne..men var nog för dimmigt..

Kram!!

2010-09-25 @ 12:51:26
#6: my

Plankstek, hemmagjord? Du är inte dålig...

Mysigt ni hade det... kram

2010-09-25 @ 15:16:06

Snacka om att kunna förlänga sommaren till max !!!! Lyllo dig !!! ;o) Så härligt att kunna sitta nästan ute fortfarande..... I kväll blir det Africana ... innomhus,,, ;o)

Och du...hahaha...det visste jag väöl att du går uppsminkad och tjusig heeeela dgagarna ifall det ringer på någon liten pudding.....hahahaha... Inga mysbyxor där alltså...hmmmm...

Ha en fabulös lördagkväll nu

Kram

Margaretha

2010-09-25 @ 17:27:37
#8: Lena

Oh, gör du egen plankstek? Det är så gott, men jag har aldrig testat att göra egen.

Det ser så mysigt ut i erat Uterum.

Ha en fortsatt mysig helg!

//Lena

2010-09-25 @ 17:42:41
#9: LissenTo

Underbart med................. ingladsade altanen....



Solsidan kanske, eller det var ju serien.



Vad ska jag kalla mitt extra rum gästrum/hobbyrum.

Inte lätt med bra namn.



Ha en skön helg. //Lissen

2010-09-25 @ 23:06:04

Svar: Jag har börjat läsa Samtid- och kulturarv på Södertörnshögskola. Just nu har vi läst lite Arkeologi, det är det vi nu ska ha en hemtenta om.

2010-09-26 @ 11:16:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: