*

2010-09-18
16:01:27

Härlig lördag!!
Mmmmmm sov läääänge behövdes.
Ville knappt stiga upp det var så skönt att
ligga och lyssna på regnet=)

Men upp kom vi slut, kaffe
och äggmacka intogs.

Sen iväg för att köpa en ny matta.
Den här blev det...



En underbar matta från Pakistan.
Sååå skön att sätta fötterna på.
Vi har ju en stor matta( en persisk) förut
men vardagsrummet är stort här så vi behövde en till.
Det tog ca tio minuter att bestämma sig..hihi.
Försäljerskan blev nog imponerad:)

Sen har vi gjort lite andra små ärenden
bla massor av tulpanlökar.

Ja så har jag gått här och fixat och grejat.
Riktigt nöjd nu.
Skulle vilja börja måla om i vardagsrummet
hatar den grå tapeten...
men det blir INTE idag.

Ska börja tänka på mat snart
det blir revbensspjäll idag.
Igår åt vi krabbklor...örk inte gott.
Har provat krabba förut och inte gillat det
ville ge det en chans till, men det hjälpte inte:(
Men rostat bröd är ju också gott..haha.


Nu har vi vänt på mattan..då blev den mörkare
gillar den bättre så=)
Nu är luggen åt samma håll på bägge mattorna

Kommentarer:
#1: sweetmama

Vilken fin matta !



Sv. gåbandet köpte mamma men vi var alla med och delade. Det är den sorten som de gör reklam för på tv vet inte vad det heter min finns i flera färger och kostar runt 3500. Jag har provat det och det är helt ok finns lite olika finneser. Ett minus är att själv handtaget är lite för lågt och sitter långt fram så vill man hålla i sig när man går blir det att man böjer sig fram om man är lite längre

2010-09-18 @ 16:44:58
#2: LissenTo

Jag blir också imponerad att ni bestämde er så fort.

Jag velar och funderar vilken sorts matt jag ska ha.



Skönt att sova länge, så mysigt att äta frukost också i sängen.

Ha en skön helg! Kram Lissen

2010-09-18 @ 17:00:56
#3: christina

Visst är det härligt att få ligga kvar i sängen så länge man vill.

Ha en skön lördagskväll

2010-09-18 @ 17:01:58
#4: Annica

Åh vad härligt att ligga och dra sig! Jag hade hoppats på ett det skulle bli en regnig dag så jag kunde kura ihop mig här hemma med lite tända ljus och förflytta kroppen mellan soffan och pysselbordet. Men så fick solfan för sig att lysa! Då måste man ju göra nytta ju! ;-)

Men jag har stora förhoppningar om kvällen. Himlen är kolsvart. Visst är jag knäpp!

KRAM!

2010-09-18 @ 17:11:24
#5: Helene

Va fint ni har det !!

Ha en härlig fortsatt lördag.

Kram Helene.

2010-09-18 @ 17:24:44

Oj vilken matta...den är det väl bara att sätta sig på kan jag tro..så flyger man..:)



Mmmmm så gott att sova ut Ninni..det behöver man verkligen..

2010-09-18 @ 17:27:11
#7: Yvonne

Oj, vilken matta, den kan man tassa upp på i den arla morgonen! Krabba är inte så gott...skulle vara färdigskalad då, på burk. :P Kram!!

2010-09-18 @ 19:26:01
#8: Junitjej

Vilken fin matta!

2010-09-18 @ 21:59:57
#9: Anonym

Hej

vilken fin blogg du har=D

Om du vill kan du titta på min o säga vad du tycker om den:D

pollea.blogg.se :)

2010-09-20 @ 21:56:33
#10: frissann

Hej

vilken fin blogg du har=D

Om du vill kan du titta på min o säga vad du tycker om den:D

pollea.blogg.se :)

2010-09-20 @ 21:57:26
#11: soffie

å va fin matta

2010-09-20 @ 23:13:11

Mmm.. vilken härlig matta =)



Ha en underbar dag!

Kram//Sara

2010-09-21 @ 10:07:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: