*

2010-09-22
15:37:37

Här är jag...
Ja det blev paus ett par dar.
Föräldramöte i måndags..gick så bra så.
jag hade bakat goa frallor som vi bjöd på.

Igår var en väninna/"gammal" kollega här
vi hade jättetrevligt, jag hade gjort en smaskig
köttgryta och så delade vi på en flaska vin.


Vi satt i uterummet (vilket hon tyckte var väldigt fint)
Och pratade och pratade...
Och fina blommmor fick jag som ni ser:)

Efter hon åkt somnade jag så gott.
Haft en bra dag på jobbet idag
det var lugnt bara 13 barn..härligt.
Fem av dom tog Hannah och jag med till skogen.

Dom var så duktiga och gick jättelångt
utan att klaga..och dom är bara två och tre år.

Nu är jag hemma, i eftermiddag blir det bara slöande
Min förkylning vill inte ge med sig...mår inte
dåligt men det är tröttande:(

Kommentarer:
#1: Lena

Vad kul det är att få träffa gamla vänner och prata av sig lite.

Tråkigt med din envisna förkylning...hoppas den ger med sig snart.

//Lena

2010-09-22 @ 16:21:25
#2: Ingrid

Låter som en härlig dag (om vi bortser fr förkylningen) Själv har jag varit på föreläsning av nya läroplanen. Halva tiden var helt ok men föreläsare nr2 kunde stannat hemma ;)

2010-09-22 @ 16:53:25
#3: Znogge

Har också snubblat på en förkylning och det känns lagom otrevligt och segt. Men vad gör man? Tiger och lider så gott det går...



Kram

2010-09-22 @ 18:03:27
#4: Gunvor

Vill inte ha nån förkylning alls! Hoppas klara mej länge, länge från sånt. Dom har ju börjat prata om svinflunsan också igen..att den inte alls är utrotad som man kanske trodde ett tag.Tvi tvi tvi!

Trevligt att träffa gamla kompisar.Jag har haft besök av min syster idag.Vi har haft en mysig dag.

Ha det gott. Krya på dig! Kram!

2010-09-22 @ 19:03:13

Men du så trevligt med besök i ditt fina rum och rosor är ju sååå härligt att få..



Mmmm kan tro att det var en härlig tur till skogen..med en liten grupp blir det mer avslappnat ju.



Nääääe nu räcker det med förkylningen..krya på dig Ninni..kram på sig från Anna

2010-09-22 @ 19:39:10
#6: soffie

usch va trist att din förkylning sitter i så himla länge,hoppas verkligen du snart blir av med den,

Å va skoj att träffas å bara sitta å tjöta va fina blommor du fick,

kram

2010-09-22 @ 19:44:11

Åh vilken härlig dag. Gryta och vin med en VÄNINNA! Kan det bli bättre :)



kramkram/Sara

2010-09-22 @ 20:22:11
#8: Annica

Har väldigt svårt att tro på att du är tyst. ;-)Härligt med en riktigt tjejkväll med god mat och dryck. Det är sånt som sätter guldkant på vardagen!

Hoppas du får blir frisk snart!

KRAM!

2010-09-22 @ 20:42:13
#9: maria

du låter så glad när du beskriver ditt jobb :) roligt !

hoppas du blir frisk snart fina du :)



kramen

2010-09-22 @ 20:52:04
#10: Helene

Va tråkigt att du inte är frisk än : /

Förkylningar kan vara riktigt envisa !!

Rosor är så vackra.

Ha en fin dag.

Kram Helene.

2010-09-23 @ 09:20:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: