*

2010-09-01
20:26:59

Ganska sliten...
Full fart sen jag kom hem från jobbet
ja full fart där med förresten.

Mina inskolningar går bra nu..goa killar.
Jobbigt vid lämning behöver fyra händer då=)
Dom har svår separationsångest.

Men när väl mamma eller pappa gått
så går det så bra så!
Jag har varit generös med napparna också.

Hemma har jag städat...storstädat.
Ja iallafall nedervåningen..skinande rent nu.
Känns jätteskönt.
Då kan vi koncentrera oss på det sista på uterummet.

Nu ska jag bara sjunka ner i min rengjorda
skinnsoffa...den har blivit insmord också=)


Kommentarer:
#1: soffie

förstår att du är sliten efter den dagen då blir det extra skönt att slappa i soffan,

imorrn ska jag jobba igen har haft en feberfri dag men det känns i kroppen att jag ej är riktigt 100 än,kram

2010-09-01 @ 20:39:29
#2: Yvonne

Kanske du smörjer dig invärtes med ett glas rött...eller får det vänta till "hälga"? ;) Kram!!

2010-09-01 @ 22:03:00
#3: Anna ..

Så duktig du är Ninni och ett nystädat hus är verkligen sååå härligt..hmm borde göra så med min skinnsoffa med..

2010-09-01 @ 22:13:23
#4: Helene

Va skönt det är efter man har städat !!

Men tänk om det kunde hålla i sig ett par veckor...Det känns som man får städa jämt : /

Ha en härlig torsdag !!

Kram Helene.

2010-09-02 @ 09:03:12

Det är alltid så skönt efter att man gjort en sån där storstädning :) Kram

2010-09-02 @ 09:48:36
#6: Ingrid

Städade lite hos pappa idag, det behövdes med. Är inte hemma denna helgen så lite av det där hemma får vara, tog stora rummet och uterummet i början av veckan. nu ska jag packa dottern, ena svärdottern och jag rymmer till Storstaden över helgen (några ska springa tjejmilen men dock inte vi...)Shopping och mysiga dagar ser vi fram emot!

2010-09-02 @ 16:33:42

Svar: ja min mamma är 61 år, så det är väl ganska ungt med tanke på att jag är 38 år och min syster är 42 år :)

Ja visst är det så, egentligen är det väldigt svårt att rösta på bara 1 parti.

2010-09-02 @ 17:37:59
#8: znogge

Vilken effektivitet! men så är det också skönt att ha det avklarat.



Kram

2010-09-02 @ 17:43:50

Så skönt det låter med ett nystädat hem.... Här yr pälstussarna efter tre odågor.... Det är fint i typ tre timmar sedan kommer en liten "råtta" smygande på golvet...men jag är van numera och har valt att inte hetsa upp mig....det blir för jobbigt.

Nej ...jag har inte döpt min lilla pluttebil.... Har faktiskt inte ens tränkt tanken....fast nu så....tja...får se hur det blir med det..... Överjordiskt lyxigt var det i alla fall i morse när jagv brummade iväg till jobbet ;o) Snacka om att njuta....hihi.

Ha det gott nu då och njut av ditt rena hem...

Kram

Margaretha

2010-09-02 @ 19:03:51
#10: mo

Ja då kan man väl verkligen vara värd en stund i soffan tycker jag. Det är så skönt att ha städat hela huset till helgen, det har jag gjort idag o det känns alltid lika bra, kramar

2010-09-02 @ 19:20:12
#11: soffie

hoppas du haft en bra dag,svar:det gick bra men jag har varit trött istort sett hela dagen men penicillinet gör väl sitt,

tjohopp fredag imorrn,

kram

2010-09-02 @ 19:22:02
#12: Lena

Vad skönt det är att få sätta sig till rätta i en nystädad miljö. Här luktar det inte nystädat utan nybakat :)

//Lena

2010-09-02 @ 20:27:32
#13: Eva

Du kan få komma hit och städa också :-)) Nej, jag skojade bara. Men det är kaos här. Jag har nämligen flyttat in i en liten etta igen, provisoriskt, och jag har kassar och svarta sopsäckar över allt. Är så himla less på detta runtflyttande. Jag som normalt är en riktig hemmakatt. Men, nu har jag hittat en lägenhet som jag tänkt börja buda på i morgon. Så jag hoppas det går vägen den här gången.

Önskar dig en fin helg!

Kram,

Eva

2010-09-02 @ 20:53:20
#14: Ragnvi

Morning mitt i härligheten! Så fint ni får i uterummet! Vilket jobb ni gjort! Förstår att det ska bli härligt att få bli ledig i fyra dygn i London!

Kramen!

Ragnvi

2010-09-03 @ 05:01:52
#15: Eve

Åhh vad jag önskar att du jobbade på ett dagis här istället så att jag kunde få lämna Estridh till dig. Men du kanske kan pendla, finns ett dagis här i byn. Du kan ju fundera på det & så får du ju låna övernattningsrum här om det blir fööör jobbigt.

Kraaaaaam!

2010-09-03 @ 21:54:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: