*

2010-10-20
15:07:44

Onsdagen avklarad..
Nu ska jag börja nästa skift...ja måla klart alltså. Skulle behöva dammsuga också..får se vad jag får lust med=)

Ska knalla bort till tvättstugan och se om det möjligtvis finns en tid..tvättkorgen svämmar över.

Mm i morrn kommer A hem..skönt börjar längta rejält nu, har inte sett honom sen i torsdagskväll.

Brrr nu är det kallt ute..vi var på skogspromenad och jag glömde mina vantar, mina händer var lätt blåfrusna innan vi var hemma.

Hahaha idag var jag säker på att jag började klockan sju, anlände jobbet vid halv sju,.då var Marinas bil där...Hmmm mysko.
Men det var jag som tänkt fel, jag var alltså på jobbet över en timme för tidigt. Jaja jag hann att baka i stället.

Nää tvättstugan nästa..

Kommentarer:
#1: maria

Typiskt att komma för tidigt till jobbet, men iofs så blev det bakning till allas förtjusning eller ?



Ha en fin kväll !

Kram

2010-10-20 @ 19:18:18

Hi hi..för tidigt på jobbet..mmm bättre än försent..



Aha..så pass alert ..du styr med mycket du..och sedan står du ändå där o glittrar när mannen kommer hem :)visst är det så..:)

2010-10-20 @ 19:40:34
#3: Znogge

Komma för tidigt är väldigt retfullt men nybakat är gott så det gick kanske på ett ut!



Kram

2010-10-20 @ 20:36:45
#4: Helene

Va duktig du är !!

Visst är det jobbigt med kylan...

Jag fryser hela tiden.

Kram Helene.

2010-10-20 @ 20:51:27
#5: Gunvor

Hej hej nu är jag här! Hur är läget här då? Jag har kollat bakåt och sett att du varit dålig igen. Stackars dej!Visst är det tråkigt när man inte blir frisk nån gång.Har du fått provsvaren än? Jag hoppas verkligen att du mår bättre nu och det kanske du gör eftersom du börjat jobba. Och så kommer ju maken hem i morgon.Då blir nog livet roligare igen.

Tokigt att komma för tidigt till jobbet, men det fanns ju att göra ändå. Bakning t.ex. som väl alla uppskattade förstås.

Härligt att komma hem till kylan var det..inte!

Här är det nära 5- nu.Usch!

Kram på dej från mej!

2010-10-20 @ 21:39:12
#6: Kersti

Kallt här också och ingen man här heller bara tjejer hemma och så hunden förstås. Nu är det dags för sängen. Kram

2010-10-20 @ 22:25:30
#7: Nora...

Har en tävling på bloggen,var gärna med och tävla!:D



Kram!

2010-10-21 @ 00:07:32
#8: Ingrid

Det är ju klart bättre komma för tidigt än för sent... Men visst blir man snopen. Här ligger snön kvar, suck och pu. Säger precis som du, tror förra vintern sitter kvar ännu.. Hade ju hoppats få till en dag med husbilen innan den ställs in.. :(

2010-10-21 @ 08:01:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: