*

2010-10-16
08:28:02

Lördag 16 okt
OJ det börjar närma sig min födelsedag
tänka sig snart ett år sen jag fyllde femtio.

Var tog det här året vägen?

Idag vaknade jag redan kvart över sju.
Fast å andra sidan sov jag nog innan elva.

Har sovit utan att vakna en enda gång under natten.
Känner mig riktigt pigg idag..Tjoho=)

Ska nog ta mig en liten tur idag
måste utanför de här dörrarna.
Skulle vilja ha nån med mig.
Men vem???



Den här gången fick jag röda rosor av maken=)


Taget för bara en liten stund sen.

Det är väldigt frostigt ute idag, nästan fyra minus.
Jag hoppas det INTE kommer snö ännu..RYS

Ha en vacker dag allihop
kramen ♥

Kommentarer:
#1: Znogge

Hade jag bott i närheten så gärna :D Nu blir det lite långt så jag kör och köper bullar i stället. Sedan ska jag fördjupa mig i resekataloger. Snart sommar igen...



Kram

2010-10-16 @ 08:50:07
#2: Yvonne

Min födelsedag närmar sig också...54 denna gång!! Huu... Och snö vill vi INTE ha i år..eller nästa år ;) Hoppas du är lite piggare sen, men det går långsamt att blir frisk :( Kram!!

2010-10-16 @ 08:56:41
#3: Anonym

Vi kunde gjort sällskap denna lördagsmorgon...tingeling

2010-10-16 @ 10:08:56
#4: Kersti

Det har varit kallt i natt här också, idag en strålande höstdag. Kommer att pyssla med lite av varje här hemma och sedan iväg till stadsmuseet på eftermiddagen där äldsta dottern ska spela. Hon spelar trumpet i ett storband. Det ska bli skoj att höra dem. Sedan drar vi vidare till Östasiatiska museet för att titt på delar ur terkottaarmén. Kulturella så det räcker för ett halvår framåt :). Ha en skön söndag. Kram

2010-10-16 @ 10:33:25
#5: Nettan

Här var det -7 grader när jag gick upp halv 7. Usch säger jag bara.



Hoppas du får en härlig dag i solskenet !



kramiz

2010-10-16 @ 11:15:53
#6: Ingrid

Ja inatt var det inga ljumma vindar... Var lite sugna först på att övernatta i husbilen MEN är lite småförkyld så behövde egna sängen. Men vore trevligt med någon övernattning innan det är dax att stalla in den för vintern.

Vad skönt höra att du är bättre!! Håller tummarna att det fortsätter så nu.

2010-10-16 @ 11:37:44

Hoppas att du fick din promenad....i trevligt sällskap.... Det har ju varit en vidunderligt skön dag.... Ett sånt väder !!! Då e allt hösten helt OK... ;o)

Kram på dig

Margaretha

2010-10-16 @ 18:03:20
#8: mammi

brr idag va det kallt men himla vackert ute,

å va fina blommor du fick ,

ha nu en goo kväll

2010-10-16 @ 19:02:48
#9: soffie

fniss såg att jag ej hade ändrat mitt namn hade varit i min dotters blogg å hälsat på;)

ang idol jag tycker med det blir tjatigt å det håller på så länge men Nellie vill se,vi väntar på att På spåret ska börja vet du om det ska börja nu i höst?

kram

2010-10-16 @ 19:05:28
#10: bjorne

Hej,hade gärna hängt med på en huppy gupptäcksfärd eftersom jag är så morgonpigg,gott att du mår bra igen och själv mår jag prima,har börjat på CCC nu så det känns bra att slippa åka till Kristinehamn varje dag,ha en bra kväll o en toppensöndag,kram.

2010-10-16 @ 19:13:57
#11: Mia

Var glad att du, värmedyrkare, inte bor här uppe...-7 i morse och snön ligger kvar! Men ok, det blir ju ljusare av den i alla fall, alltid en tröst L

2010-10-16 @ 21:50:25
#12: malin

du får väl ringa så följer jag med på en tur... kram

2010-10-18 @ 15:41:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: