*

2010-11-04
07:13:03

Torsdagar gillar jag
Hade en bra dag igår trots trötthet och massvis med hosta=) Fick tag på en läkare som skrev ut Coccilana..finfina grejer!! Har sovit som en stock inatt.

Träffade sonen igår eftermiddag..vi var på jakt efter dammsugare. Vi var runt till lite olika ställen, jag tyckte han skulle köpa en röd fin Volta..men det bidde en liten silverfärgad Nilfisk istället.
En gullig kille på OnOff sålde den till oss.

En nöjd son bar ut den till bilen=) Sen iväg att käka, det blev Sushi såklart...mums va goda dom var.

Pratade en hel massa, älskar att ha sonen för mig själv. Han inbringade även en massa vuxenpoäng när vi köpte dammsugaren..ja iallafall enligt honom själv..hihi.

Han messade mig senare igår kväll...supernöjd med dammsugaren..den sög upp skiten vilket den dom (läs hans kompis)har nu INTE gjorde...haha.

Fattar inte var dom här dagarna har tagit vägen...har knappt hunnit sitta vid datorn. Tid finns säkert till helgen, kanske.



Älskar dig fina son

Kommentarer:
#1: Fia

Vilken stilig son du har! Jag trodde först att det var en modebild så att det var en fotomodell. Han kanske kan bli fotomodell? :)

2010-11-04 @ 10:12:27

Härligt att få ha sonen för sig själv en stund och ja självklart ger det vuxenpoäng att köpa en dammsugare. /Kram

2010-11-04 @ 11:38:45
#3: Yvonne

Coccilana är bra! ;) Även om man inte blir friskare av den så blir det kuligare att vara sjuk. :D Nää..men man slappnar ju av i andningen och sover bättre. Har en flarra i kylen...men det var längesen den behövdes, tack och lov! :)

2010-11-04 @ 13:53:23
#4: Kattis

Coccilana är perfekt. Men jag somnade framför datorn....på jobbet! Inte så bra. Och så körde jag bil till jobbet....det funkade inte heller så bra. Så jag tog den bara när jag var ledig.

Min klocka ville inte som jag ville tydligen, men jag fixade det snabbt iaf.

Ha en fin kväll!

KRAM

2010-11-04 @ 16:09:11
#5: Lena

Idag när jag dammsög så tänkte jag faktiskt också på att det är nog dags för en ny dammsugare snart.

Det känns som den blåser ut mer än den tar in, även om jag har bytt påsen. Min är ca. 10 år och välanvänd (av mig).

Ha de

//Lena

2010-11-04 @ 16:28:51

Ja men du..visst är det härligt när barnen lär sig vuxenlivet o när man får vara med på ett liiiitet hörn är det bara skoj ju..lite råd o tips vill man gärna bidra med..diskret och välment iaf..



Han ser för skön ut på bilden du..

2010-11-04 @ 17:31:08
#7: Znogge

Han är lika fin som vår son ser jag :D



Kram!

2010-11-04 @ 18:02:20
#8: maria

Vilken fin son du har :) och vad mysigt att ni fick umgås och ha det trevligt...



Ha en go kväll !

Kram

2010-11-04 @ 18:58:09
#9: Znogge

Han finns till beskådande en kort stund!

2010-11-04 @ 20:14:26
#10: Helene

Jag gillar oxå torsdagar = ))

MYCKET...

För efter den kommer FREDAG !!

Ha en skön kväll.

Kram Helene.

2010-11-04 @ 20:20:21
#11: Kattis

Morrn!

Tönkte göra rullader men det skullee ta lite för lång tid. Vi ville ha mat innan midnatt, hihi.

Coccilanan funkade inte på mig till slut så jag fick en massa kortison istället. Men nu är min hosta borta och jag håller mig frisk....eh.

Kram

2010-11-05 @ 09:06:35

Hahaha.. helt klart vuxenpoäng :) Mysigt med en heldag. Med en sån snygging kan det ju rent av resultera rykten på stan, Couger Town ;)



Coccilana.. hmm det lät Italienskt och spännande? Vad är det?



Ha en underbar fredag och helg!

Kram/Sara

2010-11-05 @ 09:56:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: