*

2010-11-01
07:22:52

Ny vecka..
La mig tidigt igår maken
kollade på film.
Jag var såå trött efter en låång dag.

Är nämligen riktigt rejält förkyld
börjar bli jäkligt trött på sjukdomar nu..suck.

Men det är bara att gilla läget
och till jobbet måste jag.
Vi är redan en kvinna kort.

Jag får stoppa ner nässpray, treo
i väskan och hoppas på det bästa=)

Jag är INTE förvånad att jag fått det här
jisses barnen är såå infekterade på jobbet.
Jag brukar klara mig bra, sällan jag får brakförkylningar.

Men den här gången gick det inte.

Så nog klagat...helgen har varit jättemysig.
Maken har satt upp flera ljusslingor
i Cypressen...blev jättefint.
Ska ta kort nån dag...eller snarare kväll:)

Gick utmärkt att jobba
var lite småseg på förmiddagen
men nu känner jag mig bättre=)

Vi är genomförkylda allihop av personalen
elakt virus

Kommentarer:
#1: Anonym

Nu är det verkligen mycket infektioner på jobbet Man får hålla tummarna att man klarar sig och får vara frisk

Jag lägger mig sent vaknar tidigt och alltid lite trött... Det kan jag väl inte skylla på vintertiden krya på dig kram kram tingeling

2010-11-01 @ 08:07:29
#2: Helena

Du har verkligen otur nu med förkylningar.

Choklad/chilli te har jag köpt....nu kommer jag inte ihåg märket på det men det finns helt säkert att få tag i även där du bor.

Jag köpte det på en möbel/inredningsbutik som heter BOOM.

Ha en mysig dag vännen!

Kram

2010-11-01 @ 08:12:45
#3: Yvonne

Men är du förkyld nu också :( Du får försöka vila så mycket du kan...inte kul att vara förkyld! Krya-på-dig-kram!!

2010-11-01 @ 08:38:53
#4: Znogge

Vilken otur! Nu får du se till att krya på dig.



Kram

2010-11-01 @ 08:43:41
#5: Ingrid

Här är nacken värre än förkylningen.. sen förstärker nog det ena det andra.. Gjorde ett lite klumpigt lyft av ett barn i torsdags och tror en kota flyttade sig lite (har gjort det förr fast det är länge sen som tur är) blir lite yrslig och illamående av det. Typiskt denna veckan när det är höstlov och andra lediga.

2010-11-01 @ 09:16:44
#6: Nettan

Hoppas du kryar på dig snart !

Inge kul att gå till jobbet och känna sig risig.



kram

2010-11-01 @ 09:18:10
#7: Helene

Nej va trist...Fy för förkylningar = ((

Hoppas du känner dig bättre under dagen.

Och JA bilder vill vi ha = ))

Ha en fin dag.

Kram Helene.

2010-11-01 @ 09:24:18
#8: Annika

Jamen vad är det för konstigt i år - hos oss tar förkylningarna om på både barn och personal! Men nu har det gått mest två varv på oss alla så nu väntar vi bara på magsjukesmittan framöver advent...

2010-11-01 @ 18:41:18
#9: soffie

usch va trist att du å övriga på ditt jobb blivit förkylda,hoppas du blir bättre snabbt,

massor av kramar till dej

2010-11-01 @ 19:45:00
#10: soffie

svar:tyckte det gav rätt mycket om den nya läroplanen mycket är ju lika hur vi jobbar i f-klassen .men det va bra och målen blev tydliga tyckte jag

2010-11-01 @ 19:48:12
#11: bjorne

Otur att du är lite sjuk igen men det kommer bättre tider,kanske hade varit något för mig ditt jobb,det verkar som jag har någon form av resistens mot allt va förkylning -mag och spysjuka för alla runt mig kan bli sjuka men jag klarar mig alltid men någon gång blir det kanske min tur oxå,ha en bra vecka.Kram.

2010-11-01 @ 20:04:21

Krya på dig. Arbetar du med barn? Tyvärr är det väl så att många barn nu för tiden måste gå till dagis, skola eller fritids även fast de är sjuka och då hoppar ju bara smittan runt. /Kram

2010-11-02 @ 01:56:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: