*

2010-11-27
11:31:29

Lördag 27 november
Usch det är kallt ute..gillar inte:(

Ska försöka sätta fart här hemma
lite stjärnor och stakar måste ju upp.
Men har svårt att komma igång idag..är trött&sliten.

Men som tur är har vi en massa kul saker att se fram emot.

På fredag är vi bjudna på konsert
på konserthuset i Stockholm...Stjärnklart.
Många bra artister..bla Peter Jöback.
Anders fick reda på det i onsdags
så det blev till att fixa och trixa lite.
Jag slutar egentligen sent på fredag..tur man har snälla
arbetskamrater som byter med mig.

Åker tåg på fredag..maken möter mig i Sthl
Sen hem igen på lördag för att packa inför nästa tripp.

Onsdag nästa vecka ska jag på Julbord
tillsammans med mina kolleger
Vi ska se på Starboys och äta gott.


Lite stressigt blir det..måste se till
att ha allt klart för på torsdag (9:e dec)
direkt när jag slutar hämtar en taxi mig
tåget går kvart över fem..
Sen är jag ledig i fem dagar..ska bli skönt.

I morrn bara måste vi ut och shoppa lite nya kläder.
Men idag ska vi skrota hemma..måla klart
städa och göra adventsfint=)


Kommentarer:
#1: My

Ja december brukar fyllas med kuliga saker, så även för mig... ha så mysigt! Och klart du måste shoppa lite inför allt med ;)

2010-11-27 @ 12:02:53
#2: Annika

Ja du har ett fullspäckat program! Själv har jag varit lat idag - lite sliten av vad jag tror var en släng av den magsjuka som går. Men nu ska jag sätt upp adventstakar - i fönstret och på bordet, tror det får räcka ett tag.

2010-11-27 @ 16:15:20
#3: Lena

I december brukar det vara ett tuff schema för många.

Vi har inte så där jättemycket bokat men några dagar är inplanerade.

Ha en skön helg!

//Lena

2010-11-27 @ 17:04:49

Oj här är det mycket på G...härligt Ninni..precis så ska livet levas..

2010-11-27 @ 18:26:25
#5: Junitjej

Jag har inget emot minusgrader, men när vinden är kall då är det inte särskilt mysig. Minusgrader och vindstilla ska det vara!

2010-11-27 @ 19:56:18
#6: Ingrid

Oj, oj, oj fullt upp men är nog i "Ninni-smak" ;)

2010-11-27 @ 20:25:37
#7: maria

fullt med roliga grejer som händer här :)

Det förgyller helt klart denna mörka årstid...



Kram goa du

2010-11-27 @ 22:56:52
#8: soffie

va mycket trevligt du har att se fram emot,

Å Starboys Björn Starrin har min dotter praktiserat oss å hans fru de är så himla goa.

brrr jag fryser jag med.

Vilket datum sticker ni i feb å vart flyger ni i från.Vi har kollat på en resa i mitten på feb från Göteborg.

Kram

2010-11-28 @ 00:04:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: