*

2010-11-16
08:11:17

Frostig tisdag
Brr kallt idag!
Kom på strax före tio igår att jag hade
glömt sätta i motorvärmaren.
Det var bara att sätta på sig skorna
och fixa det..glad att jag gjorde det
nu är bilen frostfri.

Igår kväll var jag trött
hade inte lust alls att ställa mig på promenadbandet
vilket jag inte gjorde heller:(
Skärpning ikväll...såå lat får man INTE vara.

Tittade på härliga Hollywoodfruarna
ja alla är ju inte härliga..har lite svårt för
unga tjejen med bebisen..hon pratar bara om vad allt kostar.

Ja sen blev det ju Pensionärsjävlar innan jag la mig.
Dom måste haft otroligt roligt när dom spelade in:)

Nu önskar jag mina kära bloggvänner
en riktigt bra dag



Kommentarer:

Zappade mellan Time out och Hollywoodfruar, gillar Maria bäst. Gissar att det är för hennes härliga naturlighet och alla konstiga saker hon säger, men ser på henne att hon själv känner vad galet det blir men hon bara håller god min. Päivä är ju oxå underbar och jag håller med dig om den unga tjejen med barn, väldigt fixerad vid pengar - men man skulle nog bli likadan själv och det rasade in miljoner :)



Skönt med kupévärmare :)



Kramkram/Sara

2010-11-16 @ 08:50:16
#2: Nettan

Här vart det varken fruar eller pensionärer. Ha ha !

Gubben skulle se nån film så jag satte mig framför datorn istället.

Det är tur att det finns dator att kolla när man missar nått program. Ha ha !



Ha en underbar tisdag

kram

2010-11-16 @ 09:53:56
#3: Maud

Har funderat på ett promenadband...men nej försöker nog ta min promenad utomhus så länge det går...har investerat i underställ, ullstrumpor och bra kängor nu oxå;)kramkram

2010-11-16 @ 11:37:42
#4: Znogge

Önskar dig det samma från ett frostfritt Skåne!



Kram

2010-11-16 @ 13:08:24
#5: Ingrid

Frost och kallt här med men ingen snö.

Slutade tidigt, fastnade vid datorn (hmm) och nu hunnit städa av och dammsuga lite.

2010-11-16 @ 15:14:45

Jo men lite lat får man vara när man jobbat hela dagen och vintern är här..:)

2010-11-16 @ 18:26:19

Jag såg Ung & bortskämd, men orkade bara med halva. jag blir så förbannad när jag ser det programmet så jag orkade bara se halva. Pensionärs jävlar hade jag tänkt att se men jag blev upptagen i telefonen med en vän, det var inte helt fel det heller.

2010-11-16 @ 18:46:40
#8: Gunvor

Jag tittade på Dansbandsbrudar och ibland på Hollywoodfruarna. I kväll zappar jag mellan 112 på liv o död på 4plus och äntligen hemma.

För mej fåår du vara lat!

Här har vi haft ett strålande vinterväder idag. Sol o 10 grader kallt.

Ha en mysig kväll!Kram!

2010-11-16 @ 19:19:29
#9: soffie

kollar med Hollywoodfruarna å tofsMaria är min favorit,men den nya med bebisen verkar ej ha hand om sin lilla speciellt mycket.

ha en goo kväll

jag är hemma å har ont i halsen så himla tråkigt är yr å lite febrig med blä:(

2010-11-16 @ 19:52:54
#10: Monica

Ja du det är väl lite så man skulle vilja bli som pensionär "pang på rödbetan" hahaha



I dag fick jag skrapa en massa hård is - inte kul :-(

2010-11-16 @ 21:49:51
#11: Kattis

Hejsan! Jo, dottern tog hand om hennes barn i somras. Även helg och nätter och för det skulle hon få en ganska bra peng. Men det har fortfarande inte kommit några pengar fast det är 20 veckor sen. Hon är tyvärr en sån person. det finns lååånga inlägg om denna kvinnan, mest försäljningar av luftlägenheter. Dottern håller på att deppa ihop totalt nu.

Kram

2010-11-16 @ 22:22:16
#12: Eva

Ja pensionärerna är roliga :-) Kollar på varje avsnitt.



Sv: Ja, jag trivs jättebra i min nya lägenhet. Det är lugnt och skönt. Inga spökerier. De rivmärken jag fick i söndags har bleknat bort och jag har inte fått några nya. Men jag förstår kopplingen nu - och att jag ska undvika vissa personer. Sådana som håller på med spökjakter... Likaså undviker jag kyrkogårdar och liknande platser, eftersom jag vet att det kan finnas dåliga energier där.

Men annars är allt som sagt var bra, känns som man fått livet tillbaka :-)



kram,

Eva

2010-11-17 @ 09:33:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: