*

2010-03-20
10:11:14

Vårdagjämning
Skulle varit SOL idag, men jag ser ingen!

Vi har inget vatten...kul, nä inte alls.

Vattenläcka så varken Hammarö eller Karlstad har vatten.
Lyckades få en sakta strilande dusch innan det tog helt slut.

Vi kan hämta dricksvatten , men jag äger ingen dunk..haha.
Vi får hoppas dom hittar läckan snabbt
annrs blir det inte kul på jobbet på måndag.
Och jag har faktiskt tvättstuga i morgon...jag behöver vatten,

Usch va bortskämda vi är...bara att gå på
toaletten blir ju ett äventyr..man vill ju gärna spola efter sig.

Nåå det löser sig nog!!!

Lägenheten är såld förresten
mäklaren var här igår med kontrakten.
Men jag ropar inte HEJ ännu..dom kanske hinner ändra sig.
Man börjar ju bli luttrad nu..haha.

Lite mindre pengar än vad vi tänkt oss..
men vadå det är ju bara pengar!!

Ha nu en görgooo lördag
det ska vi ha!!



Utblommade tulpaner i stadsträdgården!

Ärligt talat kära Blogg.se jag är inloggad
men det hjälper F.A.N inte!!!
Jag får verifiera iallafall...



Kommentarer:

Åh men du jag hörde om detta på nyheterna nyss..vattenläckan alltså...suck så jobbigt..



Jo men här tittar solen just fram...så härligt så...



Men jag har inte behövt verifiera nu..hmmmm dom jobbar nog på det ska du se..

2010-03-20 @ 10:51:16

Jaaaa himmel vilken käck lördag du har då..men du det blir snart bättre..jag skickar med en varm kram så känns det liiiite bättre..kram på dig din lilla solstråle..

2010-03-20 @ 10:59:49
#3: Gunvor

Duu..solen är här hos mej!9+grader o strålande sol.Det behöver jag!Skickar den vidare till dej också..stackare som varken har sol eller vatten!Jag hörde också på nyheterna att Hammarö bl.a var utan vatten. Tänkte direkt på dej. Hoppas det fixar sej snart nog. Är ju jättejobbigt att vara utan vatten ju!Melodikrysset är löst..nu ska jag försöka bli klar o gå ut i solen en stund. Törs inte sola än. Äter fortfarande medicin. Men bara varannan dag nu. Är mycket piggare!Men inte värt att ropa hej än.

Ha en mysig dag nu! Håller tummarna att vattnet rinner i dina ledningar snart. Grattis att lägenheten är såld också. Kram på dej!

2010-03-20 @ 11:32:04
#4: Znogge

Jag håller tummen för att kontraktet verkligen blir underskrivet och att vattnet kommer med rinnande fart!



Kram

2010-03-20 @ 13:08:21
#5: ingrid

Men idag behövs ingen verifiering, inte illa.. jag är med trött på detta tidskrävande shafs annars.

Utan vatten är ett bekymmer, här har vi ju egen brunn så bara vid strömavbrott vi behöver det bekymret.

2010-03-20 @ 13:32:06
#6: Yvonne

Men nu är det sol!! Och +10! Härligt. Och vatten i kranen...fast man ska ju koka allt först tydligen. Jag skulle ha tvättat nu men väntar tills nästa vecka! Ha det gott!

2010-03-20 @ 13:53:23
#7: mo

Ja jag hörde om det på radion, de ska ju att ni kunde få vara utan kanske i en hel vecka.....usch vad jobbigt för er...

Nej solen är inte här heller....

Hoppas ni får en bra helg ändå, kram

2010-03-20 @ 14:13:27
#8: Mumin

Ja det hörde jag att ni inget vatten har på radion. Tänk vad man är beroende av vatten.....härligt att lägenheten är såld...det går säkert bra ska du se. Solen skiner för fullt här....nu ska jag sätta mig på altanen med ett glas vitt:) Kram vännen!

2010-03-20 @ 16:00:42
#9: Lena

Jobbigt att inte ha något vatten. Vi får väl hoppas att de får ordning på det så fort som möjligt.

Kul att lägenheten är såld. Och pengar vad är det...

//Lena

2010-03-20 @ 16:04:16
#10: Nilla

Hur är det? Har du fått vatten än. Skönt med lägenheten, det brukar lösa sig till slut. Ha en trevlig kväll.

Kram

2010-03-20 @ 19:36:11
#11: Ingmarie

...Pengar sol o vatten kan man ju vara utan...eller????



Trevlig lördag till dig min vän!

2010-03-20 @ 19:45:04
#12: sweetmama

Fy vad jobbigt att vara utan vatten. Man blir ju helt handfallen. Bara vetskapen av att vara utan gör ju att man kommer på hur ofta man faktiskt använder vatten.

Hoppas det löser sig snabbt

2010-03-20 @ 20:21:20
#13: maria

Vad tråkigt att solen missade dig idag...Här har den lyst hela dagen...

Vara utan vatten är inte roligt, en stund går väl an men längre är jobbigt. Hoppas den kommer tillbaka snart...



Kram kram

2010-03-20 @ 21:15:02
#14: Annica

Har ni tulpaner!!!!

Jag blev överlycklig när jag såg en fläck brunt gräs under en smältande snöhög...

Men tulpaner... Snälla ta mer bilder! Jag har vårabstinens!!!!!

Vet inte vad det tagit åt mig i dag. Är överallt i cyberrymden!

KRAM!!!

2010-03-20 @ 22:23:30
#15: Margaretha

Hahaha...ler glatt när jag läser om ditt verifierande....har fått gjort det heeeela kvällen....suck....

Jag tänkte genast på dig när jag läste att även Hammarö var drabbat..... Hoppas att det löser sig snabbt för det kan nog bli påfrestande....

Kram på dig

Margaretha

2010-03-20 @ 22:38:11
#16: Annica

Aha! Men de är fina i alla fall!;-)

Jag känner mig lite bättre nu när Ann Catrine skrev att hon var där samtidigt. Och de hade senare gått fram till mamman tillsammans med personalen och sagt till. Så den lille pojken fick stöd från en vuxen. Det vara bara inte av mig den här gången. Men nu kommer jag aldrig titta åt ett annat håll en gång till!

Jag tänker inte heller sluta pussa och krama på min son. Det får de ta! ;-) Är man mamma har man väl lite rättigheter i alla fall? Hi hi!

KRAM!!!

2010-03-21 @ 09:10:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: