*

2010-03-11
15:54:00

Var tog den här veckan vägen??
Den har gått i en rasande fart!

Vilken otrolig tur att vi valde att ha
Vasaloppet igår..för idag har det varit grått&mulet
mest hela dagen...solen sprack fram för en liten stund sen!

Ikväll blir det visning..vad jag vet bara en intressent
men den kan ju ha lust att köpa lägenheten...hoppas!

Vore skönt att göra allt klart där borta nu
och känna att allt är klart.

Så om nån timme ska jag ge mig iväg
och släppa in mäklaren.

Ikväll kommer Anders hem
skönt nu har han varit borta sen i måndags morse.


Nån som är sugen på en drink..??
Ja en kväll i Thailand drack vi så här blå drinkar
dom var goda..tror det var blåbärssmak på läsken!!

Kommentarer:

Oj du den där drinken ser lite farlig ut..



Men så gott att han kommer hem..då blir det fest..:)

2010-03-11 @ 16:14:57
#2: Znogge

Jag tittar in lite senare ;-) Men vem var det ni höll kiken på?

2010-03-11 @ 16:26:45
#3: kicki

Jag vet inte om denna sida är bättre men jag var med och provade ut denna sida så nu vill jag ju fortsätta...hoppas du fortsätter besök mig trots att jag bytt hit. kramen på dej och fin helg.

2010-03-11 @ 16:27:58
#4: Helena

Håller tummarna för att ni får sälja lägenheten nu.

Jag brukar inte skicka påskkort men jag hade tänkt göra det i år....bara några.

Men det blir nog inte så.

Jag har fått en hel del beställningar på just påskkort så jag hinner nog inte göra några till oss själva.

Men det gör detsamma....så kul att folk vill köpa mina kort.=)

Ha en fin kväll & lycka till med visningen!

Kram

2010-03-11 @ 16:30:24
#5: Ingrid

Blåa drinkar och en kikare..?!Var det något kul ni spanade på?!

Lycka till nu med visningen, hoppas det snart blir sålt! Kram

2010-03-11 @ 17:22:23
#6: Yvonne

Håller tumme för visningen! Ja, det var en mystisk färg på drinken ;)

2010-03-11 @ 18:02:32
#7: Ingrid

Jag blev nog mer förtjust i både Lundell o Winnerbäck efter varit på några konserter. Var inte så glad i dem som övriga familjen från början ska jag erkänna. Men det är ju helskön stämning om solen skiner med picnic och lite gott vin därtill. Väldigt full fart på deras uppträdanden, de kan båda det här med att få igång publiken. Plus att texterna säger en del..

Sen är det ju tur vi är olika.. ;-D

2010-03-11 @ 18:22:47
#8: Lena

Hoppas ni även får skåla och fira att det blev sålt också.

Lycka till!

//Lena

2010-03-11 @ 20:33:27
#9: my

Håller tummar för lägenhets försäljning!

Och nope, inga blå drinkar för mig hihi

2010-03-11 @ 20:43:37
#10: LissenTo

Lycka till med lägenheten, håller tummarna.

På lördag kommer 1 intresserad på andra visning till mej. Samma läge som dej!

Ha en skön kväll. //Lissen

2010-03-11 @ 21:16:22
#11: soffie

såg giftigt ut men mmm,

kollade lite thailandsresor i Nov,men guu va svårt att välja det enda jag vet är att jag inte vill till Phuket,

håller tummarna att den som kollade på lägenheten vill ha den,

kram

2010-03-11 @ 22:59:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: