*

2010-03-08
07:58:27

måndag morgon 8 mars
Härlig helg hoppas veckan blir lika härlig.
Det är kallt som bara den!

Men jag såg på nyheterna att det skulle bli mildare.
Det vore på tiden tycker jag.
Men å andra sidan det är ju vackert.

Fått massor gjort i helgen
men vi är trötta nu både jag&maken
nu får vi vila i ett tag innan nästa flytt (ja sonens)
Men den lär ju inte bli lika jobbig.

Jag har slitit med att torka bort katthår
från alla lister..tänk dom har inte torkat en enda jävla list!!!
Inte en enda dörr eller dörrfoder..
Inte så kul att börja med att städa när man flyttat in.

Såg att jag måste ta isär fönstren det ligger massor
men katthår där..men jag är inte riktigt
lika allergisk nu medicinen har kickat in.

Nu ska jag ha lite kaffe
innan jag hoppar in i duschen!!

Kommentarer:
#1: Yvonne

Jag förmodar att bilden inte är från din altan ;) (än?)...Jag tycker inte ens att det är vackert längre med detta vita...vill bara ha BORT det!! Och lite varmare, fy för -10 på morgonen...

Kram!!

2010-03-08 @ 09:20:06
#2: Yvonne

Och nu är det sån där verifiering på igen...den var borta några dagar...

2010-03-08 @ 09:20:45
#3: Znogge

Hoppas du får bort så mycket som möjligt!



Kram

2010-03-08 @ 09:44:49
#4: Anonym

Jag vill att snön smälter bort även om det är vackert, vill ha vår nu.

Nu ska jag iväg till jobbet börjar tolv.

Fär j-kl-gt att de inte städade ordentligt

Ha en bra dag kram Tingeling

2010-03-08 @ 11:07:24
#5: Gunvor

Va fint ni har det med mysig uteplats o allt. Men trist att behöva storstäda efter såna lortgrisar som bott där före. Tur det finns allergimedicin för dom som behöver det.

Här har vi vårväder i dag. Tänka sej att det är 10+grader. Helt otroligt!Hoppas det håller i sej ända till helgen. Vi åker på lördag o vill inte ha svinkallt då med sommarkläderna på.

Ha en fin vecka.Kramar!

2010-03-08 @ 13:43:01
#6: sally

Snälla hjälp mej vilken header ska jag ha.

Skriv gärna siffran 1 elr 2 och välj vilken header som passar mej bäst !

2010-03-08 @ 16:16:47
#7: Ingrid

Har faktiskt klarat jobba min dag idag!! :)

MEN.. det var skönt komma hem igen, man är rätt mör ska jag säga. Här har det varit milt idag, vägarna halvbara igen skönt.

2010-03-08 @ 17:13:51
#8: Lenkan

Vilka fina bilder från nya lägenheten! Hoppas ni får det så fint som ni vill ha det till slut.



Kram

2010-03-08 @ 18:15:37
#9: Ingrid

om du menar storleken på bokstäverna görs det EFTER du skrivit allt klart. Då trycker du på ändra redigerare så du kommer in i html.. leta reda på ordet du vill ändra t.ex kärlek precis innan kärlek skriver du <font size="6"> efter ordet skriver du

</font> så sen ska det stå t.ex

<font size="6">kärlek</font>

spara publicera samt stanna kvar i detta redigeringsläge vad gäller detta inlägget (annars ändras det tillbaka.) Siffran kan du ändra upp till 7 beroende på hur stort du vill ha..

2010-03-08 @ 18:20:37
#10: Lena

Inte roligt att städa efter andra. Men det kan vara ganska skönt att få det gjort själv då vet man att det är rent och fräscht.

//Lena

2010-03-08 @ 19:11:56

Näääe fy f-n jag hjälper till att morra lite Ninni..det är helt oacceptabelt att inte det är rent när man flyttar in...särskilt om katt funnit i lägenheten..min man tål inte katter..han hade inte kunnat sova hos dig en enda natt..så jag vet precis hur eländigt det kan vara..



Men du..snart har du säkert fått bort alla j-vla hår ha ha..Anna använder inte sådana ord (mer än när det är helt galet)



2010-03-08 @ 19:20:26
#12: bjorne

Ta dit en städfirma och använd Rutavdraget det kan ni va värda när ni slitit så,känner flera som använder det och tydligen kostar det ca 5-700 att få ett hus i tre plan riktigt städat,sant att det är gott med lite takdropp och vårtecken men såg nyss på vädret och det ska bli snö på fredag igen,ha en bra vecka så får vi hoppas på mycket sol.

2010-03-08 @ 20:09:00
#13: soffie

mmm vilken bild,Va härligt att du fått så mycket gjort under helgen,men usch vilka lortgrisar som flyttat ut trist!

Kram

2010-03-08 @ 21:23:27
#14: Eva

Hej Ninni,

kul att se att ni flyttat in nu :-) Med lite tur kanske även jag kan flytta snart. Har nämligen en grej på gång. Men jag vågar inte ta ut något i förskott, inte förrän alla papper är klara. Inte ens dottern anar något än. Men i slutet av veckan vet jag mer :-)

Kram,

Eva

2010-03-08 @ 21:39:12
#15: Helena

Fy vad irriterande att de inte städat.=(

Kul att få en rundvandring.

Det kommer bli jättebra när ni kommer i ordning.

Låt det ta sin tid nu så ni hinner vila lite i mellan åt också.

Ha en skön tisdag min vän!

Kram

2010-03-09 @ 08:42:50
#16: Mumin

Va jobbigt att dem inte städat ordentligt efter sig....så får du ta deras skit....har ni kommit iordning någotsånär nu? Kram vännen! Mumin

2010-03-09 @ 14:05:36
#17: Ulla

Dålig stil av de förra ägarna att inte ha städat. Sen vet jag hur jag är när jag flyttat...jag vill gärna gå över med en trasa med "mitt" rengöringsmedel fast det betyder inte att jag vill stå och skrubba bort gammal skit.

2010-03-11 @ 09:40:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: