*

2010-03-30
07:55:51

Frostigt idag!!
Hoppas mina tulpaner har överlevt
för jag lät dom stå i uterummet inatt....

Tänkte innan jag la mig...inte blir det väl kallt i natt.
OJ va fel jag hade.

Hade lite svårt att somna igår..jag är lite fel i tiden.
Sen upptäckte jag att det nästan är fullmåne.

Pratade med sonen nyss, den stackarn vaknade
med migrän..inge kul och så missar han mattelektionen.
Har varit inne med medicin så jag hoppas han piggar på sig snabbt.

Tittade på Svenska Hollywood igår..skrattade gott.
Speciellt åt Päivi eller vad hon heter
jisses när hon skulle starta dammsugaren....suck!

Men Maria tycker jag är jätteskön.."fru" Anka..ja vad säger man?

Nu önskar jag er alla en gooo dag, kramen


Kommentarer:
#1: Helena

Tempraturen är som en jojjo nu.

Ena dagen minus och nästa plus.

Det blir den vanliga färgen ljus gyllenbrun.

Ha en skön dag min vän!

Kram

2010-03-30 @ 08:39:45
#2: A

go morron! ;)

2010-03-30 @ 09:05:18
#3: Gunvor

Good morning. Neej då..jag vaknade före sju i dag och kunde inte somna om så då klev jag upp.Blombladet i min triss var ett blad från en krukväxt som jag har. Vet inte vad den heter, men den är grön o fin.

Jag såg också på Hollywoodfruarna. Visst är dom ganska roliga.Ojojoj va duktig hon var när hon t.o.m kunde få igång dammsugaren.

Idag är det vinter igen.Vitt vitt vitt!

Hoppas du har en trevlig dag och att dina fina tulpaner klarade natten i kylan. Dom är ju ganska tåliga.

Kramkram kram!

2010-03-30 @ 10:10:17
#4: Znogge

Hur en dammsugare fungerar har man i alla fall lärt sig genom åren ;-)

Ha en bra dag!

Kram

2010-03-30 @ 10:20:51
#5: soffie

hihi hon är allt rolig hon Päivi å såg du minen på Marias man då han fick betala jackorna det va ju han som skulle få en ny jacka;)

Tycker det är roligt att få se lite glitter å glamour nu då allt är grått å fult här hemma.

Hoppas migränen släpper på sonen,

kram å vi kan yla ikapp mot må¨nen för guu va dåligt jag med har sovit,

2010-03-30 @ 10:34:53
#6: Ninna

Ja, tulpanerna behöver pysslas om för att de ska må bra...jag har gjort nya snitt och bytt till kallt nytt vatten.



Kämpigt för ungdomarna om det "missar" för mycket av sådant i studierna, som de tycker att de behöver..Hoppas han kryar på sig snabbt....

2010-03-30 @ 11:15:48
#7: Yvonne

Hur gick det med tulpanerna då? De vill ju ha lite kyligt...men kanske inte frost...nu vill jag ha vååååår! Torsdag kanske det blir några grader till... Kram!!

2010-03-30 @ 12:48:31

Maria är bäst! Så mysig o go! Men jag är så trött på ankan!! Hon är ju bara full av skit och elakheter!

2010-03-30 @ 13:19:37
#9: ingrid

Missade programmet igår men brukar fnissa gott. Sånt som ändå får en att begripa att man har det rätt bra..eller?! Fniss! Sen tror jag det är en hel del "hitte på" som min Idalinn säger tror inte de kan vara riktigt så korkade som de utger sig för. Bra TV iallafall blir det.

Här med kallt inatt, tog in mina ranunkler men påskliljorna fick vara kvar ute de klarar det nog.

2010-03-30 @ 14:26:27
#10: Lena

Det frös på rätt bra inatt. Och halt var det också.

Men som tur va så blev snart sol och plusgrader.

//Lena

2010-03-30 @ 19:45:38
#11: Annika

Visst klarade sig tulpanerna, de brukar vara rätt tåliga!

Hollywoodfruar har jag bara zappat in på ibland och jag undrar; är dom på riktigt?

2010-03-30 @ 21:31:59

Maria hon är verkligen skön..Ankan är just inte mer än en Anka ...



Mmm du det blir lite kallt om nätterna..

2010-03-30 @ 21:55:13
#13: Marina

Maria är väl den vettigaste ut av dem!?

Ha en bra kväll.

2010-03-30 @ 23:05:29

Önskar dig en fin och härlig påskhelg! Ta hand om dig/Många kramar från Tussegumman

2010-04-02 @ 18:08:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: