*

2010-06-15
18:27:40

Tisdag 15 Juni
Usch nu har halva Juni gått
nån direkt sommarvärme är det ju inte.

I Solen är det nu 20 grader, men i skuggan Brrrr.
Tur man drar till den riktiga värmen snart.

Missade att jag hade tvättstugan i kväll
ja missade och missade jag kan väl börja nu
men det har jag ingen lust med...tar det på torsdag istället.

Har varit en bra dag idag..men det märks
på barnen att dom behöver sommarlov snart.
Dom är griniga&trötta..stackarna dom är slitna precis som vi.



Kolla kolla vad Tofsliljan har växt!

Är det nån som vet vad det är för buske???
Tyvärr inte min utan grannens, vacker är den.

Kommentarer:
#1: ingrid

Är ju bra när man kan njuta lite av grannarnas fägring också! Det är lite svårare här på landet. Försöker få upp näsan igen och hitta tillbaka till vardagen..inte helt lätt..Men måste ju gå

2010-06-15 @ 18:44:49
#2: soffie

usch halva Juni vi måste stoppa tiden nu ett tag,

vart är värmen,finns det plats i resväskan för mej å Nellie:)vill med ha värme funderar på att ta en restis men samtidigt vill jag resa bort under höstlovet,

får se vilket det blir för Medelhavet är alltid så underbart,

kram å va vackert du har det

2010-06-15 @ 19:50:50
#3: Znogge

Sommaren lämnar verkligen en del att önska. Bara nu inte flygstrejken ställer till det...



Kram

2010-06-15 @ 19:56:01
#4: Annica

Ja inte har sommarkänslan infunnits sig precis.

Sömn är det fortfarande brist på. Nu har dessutom min lilla älskling gått och blivit sjuk. Så natten har gått åt till att ta hand om honom. Han får ju så ont i huvudet när han får feber. Och då är det inte lätt att sova inte. Men jag hoppas att det blir bättre på sömnfronten i natt. Jag är så trött!

Massa kramar!!!!

2010-06-15 @ 20:33:49
#5: LissenTo

Vad mycket du har gjort, studentfest och rest till Umeå och hjälpt till med flytt.Full fart........



Lite värme skulle inte jag heller säga nej till!



Vet du, har glömt vad maträtten heter, var något vanligt. Kan inte ringa kompisen nu och fråga, hihi.

Är det åldern månntro?

Kram Lissen

2010-06-15 @ 22:12:56
#6: christina

Lyckliga dig att få komma bort till värmen.

2010-06-15 @ 22:32:59
#7: Ragnvi

Morning! Här har vi varannandagsväder...just nu en solig morgon men endast plus 9 ute...saknar värmen jag också!

Undrar om inte busken är en snöbollsbuske?

Kramen o ha en bra dag!

Ragnvi

2010-06-16 @ 06:39:01
#8: maria

Längtar oxå efter riktiga sommaren och värmen..Hoppas den hinner komma tills min semester om 3 veckor :)



Vart åker ni ?



Må så gott !

Kram kram

2010-06-16 @ 06:50:24
#9: Helena

Är inte riktigt säker men jag tror att det är en snöbollsbuske.

Härligt att du får komma till varmare breddgrader.

I solen är det skönt här men luften är riktigt kylig.

Du kan väl ta med lite värme hem sen.

Ha en mysig kväll min vän!

Kram

2010-06-16 @ 16:55:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: