*

2010-06-21
08:26:53

Måndag 21 juni
Helgen har varit bra
men lite smolk i bägaren.

Har fått en inflammation i armen.
Gör sååå jävla ONT!

Det ör inte första gången..kan inte lyfta
vänsterarmen...suck.

Ska snart ringa doktorn så jag kan få
en spruta..vill ju inte ha det så här när vi åker.

Nu känner jag att det får vara nog ett tag.
Ryggskott för bara ett par veckor sen.

Jag måste varit jäkligt elak
eftersom jag får en massa skit hela tiden.

Nog klagat!!
Nu in i telefonkö!

Kom fram, ska dit kvart i tolv!
Undrar om jag klarar av att köra bil??

Nåja det löser sig!

Kommentarer:
#1: Helena

Om värk och inflammationer beror på att man varit elak på något sätt så måste jag vara en hemsk människa.

Hoppas du får hjälp hos doktorn och att du blir bra innan resan.

Kram vännen!

2010-06-21 @ 09:11:14
#2: Znogge

Vilken förbaskad otur nu när ni ska resa om ett par dagar. Tur du fick tid så snabbt!



Kramar!

2010-06-21 @ 09:30:43
#3: annika

Wao, tid så snabbt! Å inte beror det på att du är elak utan förmodligen på att du lyft, stressat och helt enkelt haft för mycket att göra! Kroppen protesterar, den vill ha lite lugnare. Eller ckså är det åldern!... :D

2010-06-21 @ 13:07:49
#4: Atorina

Ett tips på blogg namn? :)

2010-06-21 @ 13:10:24
#5: Yvonne

Äsch, inte bryr sig kroppen om hur man är som människa...;) Den består ju av ett oändligt massa celler som ska samsas och det är inte det lättaste...hoppas du blev lindrad hos doktorn! :)

2010-06-21 @ 13:43:28
#6: Annica

Hoppas att du känner dig bättre nu och att du blir helt bra till resan.

KRYA PÅ DIG!!!

KRAM!!

2010-06-21 @ 16:16:55
#7: Lena

Inte kul med inflammationer. Hoppas du blir bra fort i din arm så du kan hålla i glaset vid varma sommardagar när man behöver något svalkande att dricka ;)

//Lena

2010-06-21 @ 16:40:12
#8: Gunvor

Jag hoppas också att du fått hjälp. Vet precis hur det är när det tokar sej inför en resa.Det har ramlat på dej en massa tråkigheter nu, men nu hoppas jag att ni kommer iväg så löser sej allt i sol o värme.

Själv har jag inget hopp om att bli frisk innan midsommar. Har varit till dokt.i dag. Inge vidare hjälp. Vi väntar på upphostningsprovet som är klart på onsdag, för att se om det finns några elakingar där.Nu har jag sagt ifrån nån mer med.kur före det.

Jajaja jag ligger väl här i helgen också. Inte så kul! Men nu hoppas jag att du kan åka i allafall.KRAM!

2010-06-21 @ 17:28:49
#9: bjorne

Man får vad man förtjänar,(skojar bara)det går jättebra att styra med knäna,har själv gjort det när vi byggde utsikten vid CCC då fick jag riktigt ont i handlederna när jag gjorde fasaden,blev helt lam men ett par cortisonsprutor så funkade allt igen och gör det fortfarande,krya på dig o kram.

2010-06-21 @ 20:54:24
#10: ingrid

Tur det finns lite cortison att ta till. Hade ju flera sådana behandlingar i membranet runt hälsenan förrförra året.. Huvaligen det var då han lärde mig be om tunnare nål och att det var "hittepå" när läkarna säger det är bra det gör ont för då vet man att de träffat rätt.. Dilemmat är att det går något fortare för dem spruta in det med den tjockare.. med den tunnare får de ta det i etapper!

2010-06-22 @ 07:15:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: