*

2010-06-01
11:11:15

1:a Juni
Sommarens första månad börjar med strålande väder!

Var tvungen att bryta min stängning
en liten stund...tråkigt att bara gå omkring
samt ligga.

Ska ta en kort promenad om en stund.
Tränar även på min pilatusboll..
ja tränar och tränar jag ligger på mage på den.
Måste tänja ut mina muskler.

Lite bättre idag..gjorde inte allt för ont att kliva upp.
Men vad jag sov igår
när jag kom hem från kiropraktorn la jag mig
sov i en timme, vaknade av telefonen
nån som ville sälja försäkring..jag fattade Nada.
Sa hej..la mig och fortsatte sova i en timme till.

Sen masade jag mig upp tog en promenad
sen till soffan låg på kyla.
Glodde på TV..då somnade jag igen??

Jaha tänkte jag det var den natten
behövde inte oroa mig..före tolv sov jag igen
och vaknade strax före tio.



Far&son..Black&white..hihi


Den vita tavelväggen har bytt färg..blev mycket snyggare.
Resten av vardagsrummet ska också fixas till.
Rött&svart ska det gå i!

Nu promenad!!


Kommentarer:
#1: ingrid

Sömn läker, så sa de alltid förr. Och jag tror det är ganska sant faktiskt. Det är jobbigt med dåliga ryggar, att alltid behöva tänka sig för. Sen är det olika ändå ibland klarar man det mesta sen ingenting. Jag tycker de flesta stoltserar med vackert väder, jag bara undrar har väderguden glömt MIG????

2010-06-01 @ 15:55:28
#2: Mumin

Härliga bilder........hoppas att ryggen blir bättre snart...Kram på dig!

2010-06-01 @ 16:04:11

Härligt Ninni..vi måste ju bara knappra lite annars är det nåt som fattas eller hur..så härligt det ser ut hos dig..mmmm nu är man sugen på att sola...

2010-06-01 @ 17:06:13
#4: Znogge

Så snyggt! Lyter fram tavlorna på ett helt annat sätt.



Kram

2010-06-01 @ 19:59:42
#5: bjorne

Hoppas du piggnar till och kanske ett vårbad skulle göra susen,kallt vatten ska va bra sägs det,men kanske dumt att chansa,kram.

2010-06-01 @ 20:50:53
#6: christina

Här nere känns det som om det var höst.

2010-06-01 @ 21:01:29
#7: Helena

Fint det blev med en svart vägg.

Hoppas att ryggen är bättre snart.

Ta det lungt och mys i solen.

Kram

2010-06-02 @ 08:42:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: