*

2010-07-20
09:58:10

Tisdag..
Sådärväder idag...förstår inte att Värmland är undantaget från den goa goa värmen. Igår var det blåsigt och ganska kallt faktiskt...suck!

Maken river altan för fullt, igår tog han bort panelen som satt på insidan, bakom döljer sig gammalt altanräcke, mögligt och i riktigt dåligt skick. Vi blir gladare och gladare att vi tog bestlutet att riva...snacka om fuskbygge på hög nivå.
Klantskalle!!!

Senare idag ska jag träffa Sofie och hennes goa dotter Nellie, vi ska till Maribergskogen så jag har definitivt beställt vackert väder.

Ska bli kul att träffas igen!!





Såå söta&snälla...det gick utmärkt att klappa dom!

Uppdatering:
Nu skiner solen för fullt..hela 22 grader i skuggan!
Jippi..tjoho

Kommentarer:
#1: Znogge

Men vet du så mycket loppor de brukar ha ;-)



Här är det sol så jag drar till stranden!



Kram

2010-07-20 @ 10:10:11
#2: Helena

Här är det skönt nog lite mulet idag men det är väl varmt ändå.

Vilda vill inte alls prova att bada i poolen.

Jag har nyss gjort ren den och fyllt den med nytt vatten och Ella springer i och ur hela tiden medan Vilda surt tittar på.

Trist med fuskbygge men härligt med en ny altan.

Ha en mysig dag med Sofie & Nellie och ge dem en kram från mig.

Kram vännen!

2010-07-20 @ 12:11:16
#3: Tingeling

Ja jag hittade solen till slut och nu är det vaarmt och gott igen...kram Tingeling

2010-07-20 @ 16:57:27
#4: Gunvor

Vilken tur att vädret ändrade sej! Vi har haft fint hela dagen i dag också. Har fått hem mina kära igen från fjällen. Vi har varit ute på vift i dag.Tråkigt med fuskbygge.Men jag säger också. Det blir ju toppen med nytt o frächt i stället.

Ha de!Kramen!

2010-07-20 @ 19:44:09
#5: soffie

Tusr att solen tittade fram tillslut men varför ska det blåsa så för****annat!?

tack för en mysig liten bloggträff!

2010-07-20 @ 20:01:10
#6: Ragnvi

Morning från hon som oftast väcker tuppfan!

Hoppas bloggträffen blev bra igår...förstår av kommentaren ovan att den blev det!

Har läst ikapp en del hos dig...sicket elände med ditt öga! Hoppas du är bättre nu!

Hm...fönster som inte går att öppna på altan...jo så är det här också! Fast nu går det i allafall att öppna ett...men då kommer ju myggeländet in! Alltid är det nåt!

Kramen!

Ragnvi

2010-07-21 @ 07:02:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: