*

2010-07-27
10:20:38

Tisdag 27 juli
Oj oj..vad tiden går fort, snart är Juli  över, suck! Tänka sig idag regnar det INTE!! Termometern visar hela 19 grader..skönt.

Igår regnade det tätt tätt, man blev dygnsur bara av sticka ut näsan.

Ja vad gjorde vi igår..var på Byggmax och handlade gjutrör och cement..guuud så spännande:)

Jag var även och handlade en lång silverkedja till mig själv och en present till Birgitta. Jag hittade en såå söt ängel i silverfärgat glas, i händerna höll hon ett guldhjärta.
Jag var ditbjuden igår för vinkväll och tôl (babbel)Hon blev glad för ängeln, ja det tror jag iallafall:)

När jag gick hem var jag lite snubblig på stegen..blir mycket vin när vi sitter och tôlar, men trevligt hade vi.

Mår utmärkt idag, men maken får hämta sonen, han ska ju hit och hjälpa till med bygget.
Tror inte jag ska köra...eller tror jag vet!

Nu stannar C i två nätter, mysigt!!

Hade kameran med mig igår..men tog jag några kort, inte då..haha.

Äsch det gick inte publicera några bilder alls
anslutningen avbröts..var god försök igen senare!!

Kommentarer:
#1: Znogge

Då är det bästa att låta bilen stå efter en glad kväll! Själv tar jag cykeln till stranden men bara för att det är enklast så!



kram

2010-07-27 @ 10:35:58
#2: Gunvor

Ha en underbar dag i dag kära Ninni! Och du..ta det lite lugnt efter gårdagen!Hihi.

Uppehållsväder och 22 grader redan! Ingen sol heller.Helt otroligt!

Kram på dej!

2010-07-27 @ 11:28:51
#3: Helene

Mysigt med tjej-kväll med vin = )

Idag skiner solen här...Hoppas den är lite hos dig oxå !!

Kram Helene.

2010-07-27 @ 11:43:57
#4: Yvonne

Ibland är det bra att man inte har nån bil ;) Än så länge är det tillåtet att gå och cykla med nån liten promillehalt i sig! :) Och så underbart idag med lite varmare och sooool! Må så gott i solstolen, för det är väl där du befinner dig ;)

2010-07-27 @ 12:22:25
#5: Annica

Här har tom solen visat sitt ansikte några gånger idag. Och det är varmt och vääääldigt klibbigt. Det skulle behövas lite åska som rensar luften...

Vad glad jag blir att du gillar mina kort. Det är en härlig hobby!

KRAM!

2010-07-27 @ 13:22:42

Härligt Ninni livet är en fest..lite snubbel får man ta....:) så kul med en ny silverkedja..smycken är verkligen kul och det är roligt med litet nytt då o då..

2010-07-27 @ 19:00:27
#7: christina

Du hade ju en lyckad kväll.

2010-07-27 @ 22:52:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: