*

2010-07-16
09:03:14

Regn eller inte regn...
Lyckliga ni som fortfarande har sol&värme.
Ja jag vet att en del av er tycker det är jobbigt.
Men jag ÄLSKAR det!!
Jag vill inte ha regn..jo kanske lite
så det inte torkar ut totalt.

Men igår regnade det mest hela dan..boring.
Visserligen hade jag så jäkla ont i ögat
så jag struntade i det..låg på en solsäng i uterummet
och läste mest hela dan..sov lite också.

Ja som många kanske läste på FB så
har jag fått en bindhinneinflammation, inte direkt den
första i mitt liv..suck suck.
Jag hade droppar hemma men dom hjälpte INTE.
Det var bara att försöka få tag på en läkare.
Jag ser för jäklig ut helt enkelt..haha.
Fick ny medicin som ska ta fler bakterier.

Nu droppas det för fullt..börjar se en bättring redan.
Gör inte riktigt lika ont..det är en smärtsam historia
att få en sån här inflammation.

Nog om det..undrar vad vi ska hitta på idag?
Snart snart ska uterummet rivas
vi har beställt ett nytt..kommer väl om ett par veckor.
Nu ska vi äntligen kunna öppna upp.
Häromdan plockade Anders ut en ruta så
vi skulle få lite luft i uterummet.
Hur kan man bygga ett uterum med fasta fönster??



Mycket god mat åt vi i Turkiet..det här var smaskigt!



Då slog vi till med oxfile...mums
och dukat fint hade dom gjort åt också
underbart trevlig personal..när vi kom på kvällarna
vinkade alla och kom fram och hälsade.
Och jag fick kyssar på hand..Nice.
Den här dan till och med kindpussar...nää jag fick dela ut, haha.

Ett litet bi besöker blommorna!

Kommentarer:
#1: Yvonne

Fast det blev väl även fint igår kväll på Hammarö? Det var ju underbart soligt inne i stan... Hoppas ditt öga är bättre, man är ju så känslig där :´

Kram!!

2010-07-16 @ 09:42:05
#2: Anonym

Jag älskar ju oxå solen som du vet Regnet kan ju komma på nätterna och sen skulle solen kunna skina på dagarna och alla blir nöjda och glada...

Bindhinneinflammation har jag aldrig hört talas om men så skönt att du är på bättringsvägen

Ha en underbar sommardag kram Tingeling

2010-07-16 @ 09:42:52
#3: Fröken M

Nä, han var väl inte helt förtjust tyvärr... dock var han inte mer än 6 v när bilden togs och hade inte lärt sig skratta än. Får väl ha det som ursäkt ;) Ha en skön dag !

2010-07-16 @ 09:53:51
#4: sweetmama

Stackare låter jobbeigt. Hoppas du blir bättre.

Här är det bara sol sol sol och jag hör inte till den som klagar :o)

2010-07-16 @ 10:00:54
#5: Znogge

På sommaren ska det vara varmt så man kan ligga på playan! Så är det bara! Här är det fint väder så gissa vart vi ska idag ;-)



Kram

2010-07-16 @ 10:44:22

Oj men stackars dig...ögonen är ju såååå känsliga..min nyligen blomstrande nötallergi sätter sig i ögonen..vilket gör mig galen..det gäller att vara observant på vad man käkar..hoppas det löser sig för dig..



Ninni här är en alldeles nällblå sommardag..ha ha retas jag med dig? Näääe jag talar bara sanning..



Hmmm inga fönster..tokgalet..här är det tvärdrag på alla håll..

2010-07-16 @ 11:10:58
#7: maria

Hoppas du blir bra i ögat fort, det är jobbigt när man får problem med ögonen..

Skönt att ligga och mysa i uterummet och bara ha det gott :)



Fina bilder !

Kram

2010-07-16 @ 13:30:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: