*

2010-07-25
09:43:19

NÄHÄ....
Inte hjälpte det att gnälla..lika jävla kallt idag!! Om inte värre..klockan är halv tio och det är 13 grader.

Ja det är bara att gilla läget..ska roa mig i tvättstugan.

Maken ska riva det sista på uterummet..det har tagit tid, för han som byggt det har använt, både spik och skruv.
Och till råga på allt olika skruv, så A har haft fullt upp med att byta bits.

Ja ni ska se vilket ruttet virke det är...bara inbyggt och övermålat.

Nu ska jag drömma mig bort till en varm&härlig strand...♥


Vilken ska jag ta..Sverige..nää kallt



Turkiet Alanya...mycket bättre



Thailand?? Nää det regnar nog där med!


Kroatien..ja gärna!



Eller Kemer I Turkiet
Eller..Side..eller Mallorca..eller.
Nä kan inte bestämma mig!!


Bara det finns en sån här varm&gooo

Kommentarer:
#1: Helena

Jag tycker det är skönt att det regnar.

Mysigt med en dag man med gott samvete kan vara inne och bara ta det lugnt.

Sommaren är inte över än så det lär bli fler soliga dagar Ninni som du kan njuta av.

Kram vännen!

2010-07-25 @ 09:56:49
#2: Sara

God morgon :)

Här i Skåne är det också kallt idag. Vi har ju haft rejäl värmebölja i en månad ungefär... förstår inte dom som gnäller. Sol och varmt ska det vara på sommaren. Inte som idag..ca 15 grader. Hoppas värmen snart är tillbaks :)

Härliga stränder!!

2010-07-25 @ 10:49:06
#3: Znogge

18 grader och mulet här. Fast finare väder är visst på G. Man kan väl hoppas i alla fall...



Kram

2010-07-25 @ 10:58:32
#4: Fröken M

ja, jag hoppades oxå på sol, men insåg att det duggar och blåser storm så det var bara att lägga de drömmarna på hyllan. Å andra sidan finns det godis kvar sen igår så soffan med ett täcke och en film kan ju oxå funka =)

kram

2010-07-25 @ 11:05:26
#5: Yvonne

Jag säger som kakmonstret: ALLA!!! Hehe...ja, utom den svenska då..det är vackert här på sommaren, men ack så kyligt för det mesta. Och idag är det bedrövligt...:( Fast det kunde vara värre förstås, man ska inte gnälla :)

2010-07-25 @ 11:51:43
#6: Gunvor

Dansen gick bra! Riktigt kul var det. Jag hade inte så stora förväntningar på den orkestern. Men dom spelar ju bra dansmusik och det är ju huvudsaken. Man hade väntat att det skulle stå en massa diggare framför scenen, men det gjorde det som tur var inte. Dom drar ju folk nåt så otroligt vart dom kommer. Men där vi var så var det ganska lagom, många stod utanför också. Nog om detta.

Samma skitväder här också! Regn o ca 13grader. Inte somrigt direkt. Men vi lever på hoppet o tror att sommaren kommer tillbaks igen. I annat fall drar vi nog åt Medelhavet till. Fast inte förrän i september.

Hoppas alla som väntat på regn är nöjda nu, för nu växer det så det knakar. Lite varmare kunde det få vara! Ha de! Kram på dej i rusket!

2010-07-25 @ 12:19:45

Du är en riktig globetrotter Ninni som bara kan välja o vraka på stränder.Så gott det ser ut.. Jag får väl hålla tillgodo med playaBäckafall..ha ha..men inte just idag kanske..idag är det växthusläge..glashus är nice i regnet..

2010-07-25 @ 14:37:57
#8: Helene

Jag håller med...

Jag har varit i Alanya 5 gånger nu och till hösten åker vi igen...

Så den stranden ska jag till-SNART !!

Ha det gott.

Kram Helene.

2010-07-25 @ 15:42:22
#9: soffie

skitväder hatar verkligen det här ,tur du visar härliga bilder från soliga länder:)

du får gärna komma hem å låna böcker av mej jag har massvis:)

mågott

2010-07-25 @ 18:43:00
#10: Ninna

Drömma sol och värme behövs även för mig idag - tillbaka i verkligheten efter soliga veckor på Gotland. Du har säkert ngn ny solresa i tankarna.....:)

2010-07-25 @ 21:37:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: