*

2010-07-31
09:30:26

Lördag morgon 31 juli
Hua imorrn är det Augusti!!
Var tog sommaren och semestern vägen?

Men jag har ju en vecka kvar
men det har gått så otroligt fort,
Turkiet känns avlägset redan.

Men nu har vi Riga att se fram emot.
Idag skulle det vara strålande SOL
Hmmmm det tror jag på när jag ser den=)


Idag förhoppningsvis ska det bli lite gjort ute.
Igår satte maken upp gardinskenan i sovrummet
Åhh va bra det blev.
Sonen och jag åkte till Ikea för att köpa klämmor.
Jag skulle även lämna tillbaka takfästen.
Lång KÖ för att lämna tillbaka.
Sen tog det tid att ta sig fram genom varuhuset
trångt överallt..men till slut så.
Jäklars va folk det var=)

Väl hemma så kommer maken på att vi skulle
haft "pluppar" i skenorna också..suck.
Men han åkte och fixade det.

Sista dan som sonen är här
va mysigt det har varit.



Kommentarer:
#1: Helena

Det är alltid mysigt när man får rå om de utflugna barnen lite extra.

Även om sommaren har gått fort så har det ju verkligen varit sommar.....sol och värme vecka efter vecka.

Jag gillar hösten och med en luftfuktighet på 94% kan jag inte låta bli att längta efter krispig höstluft.

Hoppas att vädret är på er sida idag så att ni kan fortsätta med altanbygget.

Kram

2010-07-31 @ 09:43:04
#2: soffie

va mysigt att haft sonen hos er,har han kommit in på någon skola nu?

Usch när jag tittar ut på träden kan man tro det börjar bli höst så som det blåser,USCH!!!!

kram å ha en gooo dag

2010-07-31 @ 09:43:17

Ja men du nu ska alla fixa och ha sig hemma och då är ju IKEA som bäst..jag ska själv dit idag :)



Ja men du sommaren har ju varit så makalöst härlig så hösten kommer gå som en dans..tro mig..:)



Så spännande med ert bygge..jag vill ha bilder på hela förloppet Ninni..från plint till dinner..ha ha..

2010-07-31 @ 09:47:53
#4: Znogge

Typiskt att glömma en sak som man verkligen behöver... Men skönt att det ordnade sig!



Här är det strålande som och jag måste städa. Morr...



Kram och ha en bra dag!

2010-07-31 @ 09:48:21
#5: Yvonne

Let the sunshine in... :) Du får dansa en soldans så kanske den kommer! Det kan vara riktigt varmt i augusti också. Hoppas på det! :) Kram!!

2010-07-31 @ 10:56:55
#6: kicki

Jag tycker verkligen inte om när det regnar men ibland får man lite gjort dessa dagar. Som idag då har jag läst igenom en massa bloggar...herre gud va mycket ni fått gjort hos er, och va fint ni kommer få det, skall det bli en helt inglasade veranda....

Ha det gott...kramen

2010-07-31 @ 12:38:31

sv: Okidoki :P

allt bra? :)

2010-07-31 @ 15:59:22
#8: Fröken M

Ja, nu blev vi "tidningskändisar" viggo och jag ;) Jag vill ha tillbaka sommaren nu, de dagarna som varit känns på tok för få för att kunna kalla riktig sommar !!

2010-07-31 @ 18:29:00
#9: Eva

Åh, ska du till Riga?! Låter härligt :-)



Sv: Nej, inget nytt på bostadsfronten. Har ju varit på semester ett tag, men nu är jag hemma igen och ska börja leta.



kram,

Eva

2010-07-31 @ 23:18:39
#10: Anonym

Vi sticker nog oxå över till österland ( Tallinn eller Riga) några dagar Jag har försökt att få biljetter till Rom för några dagar men vi var försent ute....Vi har mulet ......kram Tingeling

2010-08-01 @ 10:07:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: