*

2010-01-31
09:05:54

Blogg.se är knäpp!!
Igår lyckades jag inte kommentera
hos en del av er...
Sen såg jag att det var driftstörningar.

Igår var det stora slödagen
skönt att inte göra nåt..jo vi tog en promenad i det vackra
men iskalla vädret det bet rejält i kinderna.


Ja just det jag fick ju en award häromdan
av Helena.

En massa regler följde med
men jag gör det enkelt!
Sju intressanta saker om mig...Hmmm??

1. Resa det är mitt liv hinner bara hem från en resa så planerar jag nästa..haha

2. Var en gång i tiden gymnast...det ni (fast ingen strålande sådan, men jag tränade jämt)

3. Är en glad och positiv person och väldigt snäll.

4. Men kan bli fruktansvärt arg om det behövs.

5. Jag är livrädd för daggmaskar..gud så knäppt!!(ormar går hur bra som helst)

6. Väldigt fåfäng...sällan jag går ut utan att vara sminkad, ja det räcker med mascara.
men om jag ska på fest lägger jag ner en hel del tid på att se så bra ut som möjligt.

7. Är ingen tävlingsmänniska..jag inser mina begränsningar, men jag är nog väldigt stônig
är det nåt jag vill ha så ser jag ofta till att få det!

Ja om det var så värst intressant vet jag inte..haha




Jag kom på att jag hade ju en broschyr..ja bilderna
är ju inte dom bästa men ni får lite hum om hur det ser ut.


Kommentarer:
#1: Helena

Det ser jättefint ut.

Mer som radhus än lägenhet.

Hoppas att ni kommer att trivas där nu.

Ha en skön söndag!

Kram vännen

2010-01-31 @ 09:33:13
#2: sweetmama

Kanonfint ser det ut att vara och stor tomt vad kul. När är det inflytt?

2010-01-31 @ 09:34:06
#3: sweetmama

Hej igen. Ja de nya medicinerna fungerar bra. Praktprovet blev väl den här helgen som jag faktiskt klarade.Lite oroligt när jag kom hem bara.

På onsdag ska jag få min dom, alla provsavar.

2010-01-31 @ 09:47:58

Mmm jo men jag tycker om allt jag läser om dig..aha så pass som gymnast..härligt..du vet en grundform håller i sig livet ut..så är det..



Men du så fint ni ska bo...som ett hus fast lägenhet då..perfekt..vad roligt det är att få se det Ninni...

2010-01-31 @ 10:03:10
#5: Ulla

Åh Ninni på den där altanen och i den trädgården kommer ni att stormtrivas i sommar med en kaffe i ena handen och en kaka i den andra

2010-01-31 @ 10:06:21
#6: Znogge

Så mysigt det ser ut! Där kommer ni säkert att trivas!



Kram



2010-01-31 @ 10:27:25
#7: Lajsan

oj..du nu kan du ju sätta upp både barr och byglar på täppan :) Ser himla fint ut, så gött att komma hem och ta med sig kaffekoppen ut på trappan! ...daggmaskar ? nja...gillar inte sätta dom på metkroken längre, men livrädd..ha ha ha - du är rolig du. Resa, envis, fåfäng tidvis...vi har en del gemensamt :)

2010-01-31 @ 11:00:11
#8: Anonym

Den ser så trevlig ut lägenheten

Som jag sagt förut vi bor i ett litet radhus med liten tomt som man hinner rensa på knsppt två dagar

Det är billigt och vi får både tid och pengar över till att resa för, då får man stå ut med vissa nackdelar ( närheten till grannar inte kunna ha samma vatten slang på baksidan och framsidan etc).

kram Tingeling

2010-01-31 @ 11:42:56
#9: Ingrid

Radhus med egen täppa blir ju toppen efter att haft vanlig lägenhet. Och inga grannar på våningen över som.. hmm stökar ner er..

En hel affär med bara pärlor, blir ju alldeles grön av avund... Beställer det mesta på internet men man ken ju inte se på samma vis..

2010-01-31 @ 12:14:46
#10: Yvonne

Egen gräsmatta, guvagött! :) Har bara balkong, men det är inte så illa det heller. Grattis!

2010-01-31 @ 13:41:10
#11: Monica

Förstår att det blir flytt för er igen - blir ni kvar på Hammarö?



Nej då Ninna jag är inte läskigt brun och det försvinner snabbt här hemma i kylan. ;-)

2010-01-31 @ 17:56:02
#12: Malin

Grattis! Vad kul att ni vann budgivningen!!

Hoppas det inte blev för dyrt bara. Jag blev lite nojjig som jag brukar bli ibland när det gäller min blogg. men det är samma inlogg som på hannes bloggen. Kommer nog göra en paus ett tag tror jag, hinner aldrig skriva i varje fall.

kram kram

2010-01-31 @ 18:57:29
#13: bjorne

Har haft samma problem jag med men hos mig började det på fredagen och någon statistik sida finns inte ännu,ha en fin måndag,kram.

2010-01-31 @ 20:45:46
#14: Soffie

blev nästan galen igår på blogg.se när det krånglade så,

Att blogga är verkligen beroendeframkallande:O)

Men å va mysigt å fint det ser ut,

Kram å grattis till awarden

2010-01-31 @ 22:46:40
#15: Soffie

svar;ja min Nellie är alltid glad så härligt med en glad å goo unge:O)

2010-01-31 @ 23:08:03
#16: Ragnvi

Morning! Du ska vara glad att du inte hörde mina svordomar i fredags...och idag måste jag in till staden igen...ska passa mig noga för diket!

Så kul att få läsa lite om dig..och se foton från nya boendet! Alla svimmar nog om jag skulle lägga ut bilder från mitt nygamla...fniss! Så fruktansvärt fult o gammalt o slitet i huset...

Kramen!

Ragnvi

2010-02-01 @ 06:46:51
#17: Eva

Ser ju jättefint ut, precis så där som jag vill bo!

Oroa dig inte för spöken. Har man sådana där man bor så brukar man märka av dem på ett eller annat sätt - och då finns det hjälp att få. Är du orolig så kan jag kolla upp innan du flyttar in.

Kram,

Eva

2010-02-01 @ 08:07:09

Hahaha.. lite roligt att läsa mer om dig. Kändes som att flera av dina rader kan jag kopiera rakt av. Dock inte 2. och 5. =)



Den nya lägenheten ser ju bara hur mysig ut som helst - iallafall utifrån! Superfint - jag ser redan att du sitter där och dricker morronkaffe i solen.



Kramkram/Sara

2010-02-01 @ 16:21:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: