*

2010-02-03
08:48:02

Snön vräker ner...
Nää nu är jag allt lite trött på snöoväder!
Jag vill ha en ren och snöfri bil när jag åker till jobbet.

Men men finns inget att göra åt det.
När vi är klara med flytten så kanske det är vår..hihi.

Igår städade jag som sjutton, sonen började
gå igenom kartonger(från förrådet) som var hans.

Fotograferingen måste det ju vara snyggt till
det blir på fredag eller tidigare.

På fredag kväll eller lördag ligger vår lägenhet
på hemnet...då kan ni kolla.
Ja ni som har min adress vill säga.

Är ni nyfikna så mejla mig.

Ha en fin dag!!

Nu tar jag bloggpaus ett par dagar!
I morgon bitti tidigt kommer fotografen
nu ska här plockas bort grejer..phu!



Kommentarer:
#1: my

Spännande med flytt, tiden kommer gå snabbt och sen är det snart VÅR! Men idag känns den långt borta... suck

Japp, jag är färdig med skolan till sommaren! Skönt!

Kram

2010-02-03 @ 10:11:25
#2: Malin

NJUT medan du slipper skotta ;)

det börjar bli lite töligt, det tenderar att aldrig ta slut. jaja någon gång ska jag väl tröttna på det oxå...

2010-02-03 @ 11:39:24
#3: Nilla

Ja det har varit mycket snöoväder, det kan räcka nu. Men du har ju lite att pyssla med nu, så tiden går nog fort för dig. Och vips så är det vår...och du sitter och fikar på din uteplats.

Kram

2010-02-03 @ 11:51:26
#4: Yvonne

Bra med att flytta är att man får så mycket röjt. Bort, bort med det gamla och in med...ja, det andra gamla man tar med, men det kanske är lite färre saker ;) Finns det nån som inte är trött på snön...?

2010-02-03 @ 13:10:55
#5: Gunvor

Halloj!Snacka om snöoväder.Här i Sthlm där jag är fortfarande bara vräker det ner och blåser också. Och vi som ska på bloggala i kväll.Det är Aftonbladets stora bloggpris som ska delas ut, men vi är bara med som gäster. Helena är inbjuden och hon bjöd med mej. Kul för mej då så klart. Hoppas det blir en trevlig lväll. Vi var ju där förra året också och då hade vi kul. Lite mat o bubbel och mingel blir bra.

Här njuter jag av barnbarnet hela dagarna. Hon är ljuvlig förstår du!Så härlig o goo!Vi har supermysigt. Åker härifrån på fredag.

Och du Jättegrattis till att lägenheten blev eran!

Ha det så mysigt i snön! Kram!

2010-02-03 @ 16:43:50

Mmmmm...."pimpning" på hög nivå !!!! ;o)

Spännande !!!!

Fast det där med snön har jag också fått nog av....

Kram på dig

Margaretha

2010-02-03 @ 18:26:52
#7: Monica

Ja det ska verkligen bli härligt då man slipper sopa/skrapa bil.



Lycka till med försäljningen av lägenheten.

2010-02-03 @ 18:39:47
#8: Znogge

Lycka till med undanplockning och förberedelser!



Kram!

2010-02-03 @ 18:44:28
#9: Ingrid

Rolig tid ni har framför er!! Du kanske snyggar till det så ni ångrar er och inte vill flytta, fniss!! Förstår att det är mycket att stå i.. och jag vet att du redan fått awarder MEN det gick inte att låta bli...;-D

2010-02-03 @ 18:55:44
#10: bjorne

Själv var jag flyttkarl hela helgen och är glad att det är över,mycket som är krångligt när det ska bäras ned i trånga trapphus mm,ska bli 3 dm snö imorgon så det blir nog ingen snöfri bil,ha de gott,kram.

2010-02-03 @ 21:03:19
#11: Lena

Då får jag hålla tummarna att det även går bra med försäljningen av din lägenhet.

//Lena

2010-02-03 @ 21:25:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: