*

2010-02-11
11:33:11

Åhh jag blir galen

Visste att jag inte skulle ropa hej ännu

Nu tvekar köparen....morr morr!

Jaja det är bara att förmodligen köra visningen
som planerat!

Vi är ju vana vi hade ju en som skrev kontrakt på vårt
hus och sen hoppade av!

 

Ja då var det klart..hon hoppade av!

Vi som tog i hand och allt igår..jag tog ledigt från

jobbet för att visa henne lägenheten..men magkänslan som

jag hade igår var helt rätt...jag trodde inte på henne.

F.A.N va arg jag blir...kan ju säga att mäklaren var inte glad hon heller.

Hon kände sig väl lite taskig också för jag frågade ju speciellt om hon var seriös,

det var ju såå bråttom att få köpa den här lägenheten!

Nu kom människan på att hon nog inte kunde trivas så högt upp,

men va fasen ville hon ha den för då..hon såg väl att den låg på sjätte våningen??

Jaja nya tag..inget att hänga läpp för!!!!

Nu jäklars hoppas jag det blir budgivning så det skriker om det..haha

 

Är det bara jag som behöver verifera varenda kommentar??

Tar ju evigheter att gå bloggrunda!!!

 

 

 


Kommentarer:
#1: Lenkan

Nej fy fasen! Men jag tror att ni får den såld ändå, bilderna är ju jättesnygga!

Vad lägger ni ut den för?

2010-02-11 @ 14:48:17
#2: Anna

Jaaaa men du man kan aldrig lita på någon...men men det kommer snart nån ny ska du se..jag håller tummarna för det..

2010-02-11 @ 15:30:56
#3: Yvonne

Det ordnar sig säkert med lägenheten...det finns ju en del som inte tänker först, bara :( Igelkotten bodde på Mörmogärdet (och min mamma också, då)

Jag får också verifiera varenda blogg...vet inte om det är blogg.se eller andra också? Fattar inte heller varför? Kram!! (sjätte våningen...nu trooor jag att jag fattar var du bor ;)

2010-02-11 @ 15:46:23
#4: Nilla

Sånt där blir man ju tokigt på. Skitjobbigt, rent ut sagt. Blir nog bra att ha visning och budgivning. Klart att det blir budgivning.

Nej jag brukar bara behöva verifiera någon enstaka gång. Bara för det så får jag väl gör det nu hihi.

Kram på dig

2010-02-11 @ 15:49:57
#5: Helena

Jobbigt när det inte blir som man kommit överens om.

Hoppas att ni får sälja snabbt nu och dyrt.

Jag har inte behövt verifiera mina kommentarer.

Ha en skön kväll vännen!

Kram

2010-02-11 @ 17:01:14
#6: Ingrid

Vilken otur... men kände med lite så efter det du skrev igår..bara hon inte ångrar sig.. Håller tummarna att ni får bättre bud på detta vis!! Hos en del har jag fått verifiera, men inte hos dig t.ex. Har nu tagit helgledigt IGEN efter en heldag på IT-utbildning. Trötter och episervrar och länkar hoppar runt i skallen, fniss

2010-02-11 @ 17:18:39
#7: Znogge

Vilken otur för er! Hoppas att det löser sig...



Kram!

2010-02-11 @ 18:36:38

Ja det är nedrigt att ändra sig.... När vi köpte tomten som vi byggt sommarhuset på råkade vi ut för samma sak... Fast jag lyckades tjöta på tanten så hon slutligen sålde ändå.... (tur för henne...grrrr)

Det är farligt att glädja sig i förväg....när skall man lära sig det ???

Kram på dig

Margaretha

2010-02-11 @ 18:38:28
#9: sweetmama

Fy vad jobbigt det låter med budgivning.

Vet inte varför det blir så där när man ska kommentera men jag dyker också på det då och då

2010-02-11 @ 19:58:00
#10: Lajsan

Shit! Men du...tror att det var meningen och så blir det mer kosing över som räcker till en underbar utlandssemester de lux! Var inte det en härlig tanke att ta med sig mitt i eländet? Kram

2010-02-11 @ 20:37:29
#11: soffie

nej samma för mej blir skogstokig på att hålla på att skriva alla dessa ord i veriferingen ,varför blir det så,

Nej fyy va trist att hon drog sig ur,fick du reda på varför?

kram

2010-02-11 @ 21:14:39

Jag kikade in och fastnade, läste om försäljning av lägenhet osv. Sen skrev du om verifieringen när man kommenterar, ja det har jag också lagt märke till. Konstigt eller hur, på ställen där det inte annars behövts. Undrar varför! Hoppas att du snart får lämna över nyckeln! Ha en bra allahjärtansdag!

2010-02-14 @ 09:04:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: