*

2010-12-29
10:05:48

En vanlig onsdag=)
Jobbade som sagt igår
några timmar..fick mycket gjort.
Nu börjar arbetet att jobba på ett annat sätt.
Men vi ska nog få ordning på det så småningom.

Hade tänkt att handla efteråt
men tappade lusten ville åka hem istället,
Ångrar det idag..det är ju svinkallt, Brrr.
Nitton grader är fööör kallt, usch usch.

Det är ju så vackert ute, men jag vill INTE gå ut.
Men vi MÅSTE handla nyårsmaten.

Sen ska det städas lite här hemma
Tro det eller ej men jag vill snart ha bort Julen..haha.
Typiskt mig..älskar att göra Julfint
men jag tröttnar fort, Fniss.



Mmm såå grönt och vackert
vilken fasad!!


Kommentarer:
#1: Nettan

Oj, va kallt ni har. vi har just nu "bara" -5 grader.



Vi har inhandlat lite av nyårsmaten då vi fortfarande inte vet hur det blir på nyår för vår del då dottern fortfarande ligger kvar på neo-avdelningen med lilla Charlie och det stora barnbarnet är hemma hos oss sen Charlie föddes.



Ha en bra dag och ta på dig en extra tröja.



kramiz

2010-12-29 @ 11:01:34
#2: Znogge

Jag kan känna lite samma sak om julen. Den blir snabbt dammig på något vis. Men familjen blir tokig om julen ryker redan nu...



Hoppas inköpen går bra. Jag är nöjd med att vi handlade redan i går. Kanske behöver något kompletteras men det får vi ta.



Kram

2010-12-29 @ 11:03:26
#3: soffie

brrr inge vidare idag alls,första gången på hela jullovet som jag inte varit ute och promenerat men får ta igen det imorrn:)

ha en goo kväll

2010-12-29 @ 19:04:18
#4: soffie

glömde säga att guu vilken läcker bild!!!

2010-12-29 @ 19:05:29

wow vilken läcker fasad :)

2010-12-29 @ 21:04:03
#6: Junitjej

Vilken ovanlig fasad!

Hur ska du fira in det nya året?

2010-12-30 @ 09:38:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: