*

2010-12-26
09:36:08

Annandagen..
Vi njuter av slöa dagar.
Igår blev det en rask promenad
i det vackra vädret..Brr kallt och blåsigt.

Då var det skönt att komma hem
sätta sig i mysrummet och bara vara.
Julafton i all ära...men dom andra dagarna
är såå sköna, hasa omkring i nya tofflorna.

Fick älgskinnstofflor med fårskinn inuti..Mmm varma&sköna.
Tittade på film igår Sherlock Holmes..såå bra.

Fick fler fina julklappar..bla
En dockningstation till min I-phone
nu kan vi lyssna på musik från telefonen.
Jättebra ljud, den blir perfekt att ha med till Fuerteventura=)
Ska se till att ladda ner lite mer musik.
CD skivorna är ju billigare på I-tunes än i affären.

Idag är det genommulet..inget på programmet
får se när kläderna kommer på..

Ska koka en liten skinka till
den jättestora vi köpte tog nästan slut på Julafton!!





Kommentarer:

Ja eller huuur det är underbart härligt att få vara ledig o bara njuta av julen..så fina julklappar du fått..I-pone är det lätt att lära sig den? Jag klurar på en ..men har inte bestämt mig..här är huset fullt o vi bara har det så bra..himmel Ninni i mitt hus finns just nu..åtta datorer som alla är på..familjen datanörd..:)mmmm så är det..njut o ha det..

2010-12-26 @ 10:05:10
#2: znogge

Så trevligt att ha en resa att se fram emot!



God fortsättning.



Kram

2010-12-26 @ 10:14:15
#3: Anneli

låter intressant med dockningsstation...får kolla in den - bra ljud också säger du..och ny resa på gång - så skönt!

2010-12-26 @ 10:59:15

Låter ju hur mysigt som helst.



Fuerteventura? :)



Ha det allra bäst!

Julkramar i massor/Sara

2010-12-26 @ 11:53:45
#5: Gunvor

Jaa du..här vräker det ner och blåser dessutom så det är hur härligt som helst. Att få vara inomhus..alltså! Hoppas på bättre väder i morgon när lilla familjen kommer till mommo. ÄNTLIGEN! Ellie pratar om mommo hela tiden så nu ska vi äntligen få träffas. Längtar längtar!

Jag har fått en webbkamera så nu ska Ellie o jag kunna se varandra när vi pratar.Ska bli så spännande.Fick jättebra högtalare också, till datorn.Snäll tomte!

Ps.jag sitter också i morgonrocken än.

Ha en härlig mysdag Ninni! Kramar skickas härifrån!

2010-12-26 @ 12:31:04
#6: Yvonne

Jag köpte bara några skivor skinka för att ha på smörgås! Och jag har faktiskt några kvar ;) Men visst är det gott!

2010-12-26 @ 13:00:23
#7: Annica

Tack vännen!

Det är ingen fara med mig. Allt rullar på. Så oroa dig inte. Blogglusten har försvunnit bara sen jag fick veta att släkten läser och pratar om mig bakom ryggen. Funderar på att låsa den. Vi får se vad som händer.

KRAM!

2010-12-26 @ 13:01:40
#8: Carin

Fånga dagen, ja de är nånting man borde göra varje dag ;)



Vi åker utomlands i sutet av januari, längtar så! När åker ni? ni skulle vara bort några veckor, eller så minns ja fel?

2010-12-26 @ 17:14:30
#9: Lena

Härligt med slöa dagar!

//Lena

2010-12-26 @ 19:30:47
#10: Helena

Jag tycker julafton är mest jobbig men jag älskar dagarna efter.

A är ledig till den 10 januari så här blir det lite slappt och slött ett tag nu.

Även om jag ofta är vaken tidigt så är det skönt att inte behöva ställa klockan.

Vilka fina julklappar du fått.=)

Kram finaste vännen!

2010-12-26 @ 19:34:10
#11: Ingrid

Här har det varit härliga MEN VÄLDIGT intensiva dagar!! Ska bli riktigt skönt få vila ut lite imorgon.

2010-12-26 @ 21:14:56
#12: soffie

underbart med slöa dagar!!!

2010-12-26 @ 21:35:10
#13: Ragnvi

Morning o god fortsättning! Skönt att julen är över för denna gången...och ännu skönare att jag har några dagars semester nu, slipper ut o köra bil!

Kramen!

Ragnvi

2010-12-27 @ 07:09:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: