*

2010-08-12
07:09:52

Yes det är torsdag

Ja då kommer maken hem...gôtt! I helgen hoppas vi på uppehållsväder, det ska målas och förhoppningsvis kommer en del av uterummet resas.

Börjar längta efter att det ska bli klart, snart är det kyligt ute..snyft.

Kändes som Höst i morse..fuktigt och ganska svalt. Men i morrn ska det slängas skräp..ligger massor med gammal altan på vår tomt.

Ja och så ska vi slänga skräp från mitt jobb också:) Skönt att bli av med det.

Vi har gjort massor den här veckan jag och min kollega, bytt gardiner överallt..fixat och grejat.

Har fixat till en födelsedagshylla...den blev jättefin! Där står en liten söt ram som vi kommer att sätta barnens namn i den dag dom fyller.

Ja och lite annat....

Nu ska jag ta och börja jobba...♥

 

Alldeles nyss ringde maken..han har blivit bestulen

på sin ryggsäck...dator, neccesär, kläder osv..suck

Jävla jävla skitstövlar..datorn kommer dom inte in i

ja inte i första taget iallafall..en veckas jobb borta.

Jag blir så trött på människor som inte kan ge F:A...i andras grejer.


Kommentarer:
#1: Znogge

Här är det soligt och fortsätter det så drar jag till stranden. Känns om det kan vara sista gången för denna sommar...



Ha det bra på jobbet!



Kram

2010-08-12 @ 08:53:38
#2: Yvonne

Ja vi hoppas på fint väder! Men det verkar vara till och från. Vi hoppas väl på mest till. ;) Ha det gott! Kram!!

2010-08-12 @ 09:19:50
#3: Helene

Va skönt att mannen kommer hem = )

Jobbar han borta i veckorna ??

NEJ inte höst än, jag vill inte : (

Här är det över 20 grader idag och lite sol !!

Men man har ju inte den där sommarkänslan kvar och så varmt är det ju inte så att man kan sola !!

Ha en bra dag på jobbet !!

Kram Helene.

2010-08-12 @ 10:52:44
#4: Malin

ja visst är vi duktiga!!

2010-08-12 @ 13:11:12
#5: Nilla

Härligt att mannen kommer hem. Det är inte bara att flytta, du. Det är så mycket som följer med...liksom. Vi ska också fixa på vår uteplats, det kommer bilder i bloggen så småningom. Och då kommer du förstå ;o)

Kram

2010-08-12 @ 16:54:23
#6: Lena

Vad tråkigt att din man blev av med ryggsäcken.

Sånt är så irriterande.

Hoppas det inte blev för mycket strul med allt som fanns på datorn.

//Lena

2010-08-12 @ 19:35:23

Men nääääe..så trist..varför ska människor vara så onda..grr o morr på dem..



Så kul med uterummet..det kommer bli härligt nu när kvällarna mörknar...jag tänkte just på det igår..himmel så svart det blev redan vid tiotiden..

2010-08-12 @ 19:44:05
#8: my

Säkert jättefint det ni pysslat med på jobbet! Och jag hoppas oxå på uppehåll, ska ju baaaaaaaada ju :)

Och illa för din make... måste kännas hemskt! Hoppas han får tillbaka grejerna...

Kramkram

2010-08-12 @ 20:00:43
#9: FLOOSAN

Fy fasen vad less man blir, att det ska vara så svårt att låta bli andras saker

2010-08-12 @ 20:47:00
#10: Ingrid

ja jösses vad trist, och vilket merarbete det blir för mannen. Här har med pysslats och donats i 2 dagar nu är det ledigt igen VÄLBEHÖVLIGT kan jag tala om..

2010-08-12 @ 20:52:23
#11: soffie

hoppas verkligen det blir en solig helg så ni blir färdiga med altanen och du å jag kan få lite sol på oss;)

Det där med födelsdagshyllan lät ju jättebra det ska jag säga till på jobbet,tyvärr verkar den tjejen jag ska jobba med vara väldigt ego å bara ser sitt trist,jag har lagt fram massor med ideer men hon snörper bara ihop munnen å säger vad hon ska göra,:(

men jag försöker skita idet,

ha en gooo fredag å va vacker blomman är,

kram

2010-08-12 @ 21:19:00
#12: Eva

Men åh vad tråkigt! Ja det är för jäkligt att folk inte kan låta andras saker vara. När jag var hos frissan igår så pratade vi om just detta. Hon berättade att hon åter igen haft inbrott och fått saxar stulna. Samma sak med den andra salongen en bit bort. Och tobaksaffären hade också haft inbrott. Jag bodde i samma kvarter för sex år sedan och då fick även jag inbrott. De tog precis allt av värde. Jag och dottern blev helt knäckta och ville inte bo kvar. Det ledde till att vi sedan hamnade i spöklägenheten istället... Snacka om att gå "ur askan i elden".... :/



Nåja, idag är det fredag så jag önskar dig och maken en riktigt skön helg. Hoppas det ordnar sig och han får tillbaka sina saker.



kram,

Eva

2010-08-13 @ 07:23:21
#13: LissenTo

Fy för dom som stjäl!

2010-08-13 @ 09:17:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: