*

2010-08-15
10:53:09

Söndag...lite mulet
Undrar om vi får en sån där underbar dag idag med??
Blåser och är lite mulet..men kanske det klarnar upp.

Ska måla vidare idag och då får det INTE regna.

Igår efter vi ätit middag så tog vi en promenad
när jag kommer hem tänkte jag ska jag
gona till mig i soffan..kände mig trött.
Grannarna brevid hade kompisar på besök
dom käkade kräftor.
När vi kom tillbaka från promenaden
så ville dom att vi skulle komma över på en drink.

Ja det gjorde vi så gärna..vi hade jättekul=)
Deras minsting tvååringen Albin
hade värsta showen för oss..haha va han dansade.
Han hängde i till över elva..han ville INTE sova.

Vid halv tolv tackade vi för oss och gick igenom häcken.
Grannarna partade vidare ett par timmar till.
Har inte sett till dom än...hihi.

Nu har vi fått kaffe och jag bjöd på äggröra&bacon.

Måla ska vi som sagt idag
men jag skulle behöva städa lite också
samt ta rätt på all tvätt jag tvättade igår:(



Jag är såå uppe i varv..hihi




Kommentarer:
#1: Helene

Det är så härligt med sommar-kvällar !!

Sitta ute o ta ett glas vin och bara vara...

Hoppas det går bra med målningen idag och att ni får fint väder !!

Ha det gott.

Kram Helene.

2010-08-15 @ 10:56:24
#2: Kattis

Hallå!

Men...nää...tunnelbanan är inte så läskig som man kan tro. Fast vi som är vana tycker kanske så. det kan ju te sig lite rörigt och så och mycket folk som beter sig lustigt. :D

Du får ropa efter mig så kommer jag och lotsar dig. :D :D

Ha en skön dag!

KRAM

2010-08-15 @ 11:04:14
#3: Znogge

Hoppas det blir bra målningsväder då! Här har detäntligen slutat regna. Tur är nog det för igår var det rena skyfallet...



Kram

2010-08-15 @ 12:19:03
#4: Gunvor

Hoppas vädret är bra hos dej med. Här blåser det lite och är mest soligt. Och duu..solen är så vansinnigt het! Nästan tropisk hetta. Har suttit ute o läst en bok o höll på att smälla av. Det riktigt bränner i huden.

Har även vattna mina blommor i krukorna.Supertorrt var det.

Må solen vara med dig också!Fast då kanske det inte blir så mycket målat.Ha det gött i allafall.Kramen!

2010-08-15 @ 15:15:31
#5: Yvonne

Först trodde jag du krupit in i tvättmaskinen och din man fotade dig ;) Men det är ju biiiiildprogrammet :P Visst är det kul. Och inte kommer det att regna idag inte! Härligt är det! :)

2010-08-15 @ 15:26:08
#6: Helena

Här blåser det också men det känns knappt i värmen.

Jag skulle också behöva städa som ska bloggvänner på besök imorgon men vem orkar det i denna värme.

Goa Annica har bakat så jag slapp det så här har det mest bara vilats idag.

Ha en skön kväll vännen!

Kram

2010-08-15 @ 16:32:20
#7: FLOOSAN

Vädret känns lite si så där i dag, synd hade gärna tagit en solig dag till!

2010-08-15 @ 16:53:14
#8: Fröken M

ja, hon gör så sjukt mycke fina kläder och en beställning på kläder till viggo är nu på g :)

2010-08-15 @ 17:42:07

Gick genom häcken !!! Hahaha...det låter ju suveränt !!! fniss...

Kramelikram

Margaretha

2010-08-15 @ 18:34:36
#10: sweetmama

Låter ju som en kanonkväll. Och vilken tur du har med så trevliga grannar ;)

2010-08-15 @ 19:04:45
#11: Soffie

cool bild,jag fattar inte att det jämt ska va ett tjockt molntäcke över Karlstad men varmt är det ändå som tur är,

Va kul att ni hunnit så myket på altanen,

ha en goo ny vecka imorrn kommer alla nya 6åringar för att skolas in på fritids:)

kram

2010-08-15 @ 20:41:22
#12: Ingrid

Härligt med trevliga grannar.. har inte lika lätt här att titta in hos grannen inte. Då får vi ta fram cyklarna..

2010-08-16 @ 16:40:36

Oj vad ni har börjat umgås med grannarna ..så trevligt..och jag kan tro att lilla Albin trivs när proffsNinni kommer på besök..

2010-08-16 @ 19:39:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: