*

2010-08-30
08:19:10

Måndag 30 aug
Snyft nu är snart aug slut!
Den här sommaren har gått i en rasande fart.

Men jag ska INTE klaga den har varit toppen.
Även om vi inte på långa vägar haft
massvis med sol som övriga landet.

Men vi var ju i ljuvliga Turkiet
två underbara varma veckor.


Väl hemma påbörjades arbetet för det nya uterummet.
Rivningen tog lång tid..ruttet trä nästan överallt
besvärliga skruvar osv..

Sen gräva göra ett bra underarbete.
Sonen har varit till fantastisk hjälp.
Gjuta stolpar!
Jag fixerade så golvet skulle bli stadigt
vilket det blev..stolt är jag=)

Sen bestämma färg på uterummet
Askgrå lasyr blev det, blev snyggt.

Nu har vi kommit så pass långt att två
av ramarna till dörrarna är på plats.
Nästa helg ska nog allt bli klart.
Mycket svett&slit..men det kommer att bli superbra.

Längtar efter en helt ledig helg..hihi.

Beställde en resa till London igår
vi ska fira vårt silverbröllop.
Mmm ska bli härligt..fyra nätter borta.

Och vi är där när julruschen är igång=)


Kommentarer:
#1: Helene

Va mysigt med London !!

Vi åker ju snart till Turkiet = ))

Ska bli underbart...

Ha en fin måndag.

Kram Helene.

2010-08-30 @ 08:46:27
#2: Helene

Vi åker till Alanya.

Femte året i rad vi åker dit, jag älskar oxå det landet !!

Sol och bad, god mat, shopping, båt-turer

JA ALLT = ))

Vi åker 25 september = ))

Ha en fortsatt bra dag.

Kram Helene.

2010-08-30 @ 13:06:51

åå London va kul,Har du varit där förut?

mmm vilken sommar det har avrit fast vi har ju inte direkt fått solsting i vår lilla stad,men varmt och skönt iallafall,

tur vi båda åkte till Medelhavet:)

kram

2010-08-30 @ 16:16:02

Det har varit en givande och produktiv månad för dig.... så roligt...

Vet du...kräftorna kostade 600 kronor här i lördags !!!! Undrar vem som har råd till det....Lite väl häftigt tycker jag....

London låter härligt....det där med julruschen låtsas jag som jag inte såg....hehe.

Kram på dig vännen

Margaretha

2010-08-30 @ 18:51:40
#5: Anna ..

Ninni då du är väl helt galen med alla dina resor..och tänk det gillar jag..så härligt att ha London framför sig..



Jaa jag vet vilket slit det är att bygga..men etterpå som norrmännen säger..då är det värt allt...

2010-08-30 @ 19:27:11
#6: Lena

Även om sommaren har rusat iväg så tycker jag nog att jag hunnit haft den ledighet jag velat. Men det är klart mer vill man väl ha av allt det goda..

Vad trevlig att ni ska resa till London.

//Lena

2010-08-30 @ 19:28:03
#7: christina

Hoppas på att det blir en fin september med mycket sol och klar hög luft.

Så mysigt att åka till London, var ska ni bo?

2010-08-30 @ 21:12:43
#8: sweetmama

Ja visst har det gått fort !!!

Men än är det inte höst fullt ut. För då ska temperaturen ligga på max 10 grader och vi hade faktiskt 17 idag :o)

2010-08-30 @ 22:15:06
#9: Znogge

Grattis till resan och 25 år så klart! Vi firar nästa sommar i juli. Borde nog åka någonstans då... Eller hur ;-)



Kram

2010-08-30 @ 22:22:33
#10: Daniel

Härligt med resor!

London kommer ni att älska å ha såå skoj sååå!

2010-08-30 @ 22:28:36

Pewh.. vilket jobb! Men det blir nog fint :)



Härligt med en Londonresa! Och Grattis till 25 år i förskott :)

2010-08-31 @ 16:20:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: