*

2010-04-27
17:34:30

Varmt&skönt!
Idag har vi ståtat med hela sjutton grader mitt på dan!

Nu är det bara 13 men skönt ändå.

Idag kom en kompis/kollega på visit
vi satt i solen och tog en fika,
då kom igelkotten på besök, den bor under vår trall.

Jag bjussade på lite kattmat, det smakade.

Sen har jag varit och klippt mig..blev skitbra.
Men hon är duktig min frissa.

Sen köpte jag lite billiga pocketböcker på återvinningen.
Jag har varit ute efter väggord
kollade på nätet men det jag ville ha blev ganska dyrt.
Så det blev ord i trä istället...blev så snyggt så!

Naturligtvis står det Fånga Dagen
mina ledord i bloggen..har hängt med mig länge.
Ja det är väl fler som har just dom.

Men jag gillar det!!!

Nu ska jag äta nåt..hungrig.
Sen måste jag komma på nåt bra att bjuda på
på lördag, maken fyller sextio, vi har inte bjudit nån
men det lär nog komma folk ändå.

Presenten är gudskelov klar..maken vet vad det är
men har inte sett den klar..en Klackring med en Opal i.
HJÄLP den måste jag ju hämta också.


Kommentarer:

Hjäälp ja det måste du..himmel så då blir det fest igen nu då..mmmm kan tro att det kommer folk iaf..så är det..aha så du har igelkottbesök..dom är ju bara för söta..

2010-04-27 @ 18:42:56
#2: anita

Här var de gult :-)och fint, känns att man är välkommen in.

2010-04-27 @ 19:26:07
#3: christina

Så mysigt att ha en igelkott som inneboende.

2010-04-27 @ 19:34:56
#4: soffie

men va gulligt med en liten kotte där:)

Å va fint det lät med den ringen till din make,

kram till dej å hoppas värmen fortsätter

2010-04-27 @ 21:46:52
#5: bjorne

Verkar som din dag har varit behaglig,har haft en igelkott boende under altanen jag med men den låt så jobbigt hela tiden så i höstas tätade jag springorna så den inte flyttar in igen,ha de gott.

2010-04-27 @ 21:50:49
#6: Monica

Så trevligt med en igelkott inpå knutarna.



Klippa mig ska jag göra i morgon - välbehövligt!!

Sen ska jag kasta i lite färg.



Jaha, så det ska bli födelsedagskalas - trevligt :0))



(Stötdämparna får jag lämna tillbaka)

2010-04-27 @ 22:03:01
#7: Anonym

Vi har haft en underbar dag vi oxå, sol. värme och fika.

Klackwrna i taket i helgen härlig. Själv blir det spa Hasseludden med maken och barnen kram Tingeling

2010-04-27 @ 22:04:27
#8: annika

här har det blåst lite småkalla vindar - april brukar ju bjuda på allehanda väder!

Dags för födelsedagsfesteri igen, trevligt!

2010-04-27 @ 22:10:20
#9: Znogge

Du som varit i TYurkiet! Icmeler eller Kemer ;-)



Kram

2010-04-28 @ 06:56:07
#10: Ragnvi

Morning! Här duggar festlighetern tätt! Grattis i förskott till maken!

Nytt o fint gör du! Blir så avis! Vi måste vänta tills huset i Trönö blir sålt...om det nu blir det nångång...suck!

Närmsta stad till mig är Söderhamn, fem kilometer dit...en kuststad javisst men Långvind som vi åker till finns mellan Söderhamn o Hudiksvall...ljuvligt där!

Kramen!

Ragnvi

2010-04-28 @ 07:03:50
#11: ingrid

Fest nu igen alltså... det låter trevligt, sånt gillar vi. Här med lite kallare idag men i morgon säger de ju det ska bli riktigt varmt. Mmmmmm!

2010-04-28 @ 08:31:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: