*

2010-04-24
08:35:17

Lördag 24 april
Men hallåå April var tog du vägen?

Kall och ruggig har du varit..
kanske det är bra, kanske vi får en varm&skön sommar nu.
Ja det vore på tiden.

Idag är det iallafall strålande SOL.
Vi ska till Ikea men kanske vi spar det
till imorgon med tanke på vädret.

Ska även få tag på nån snygg tapet
vi ska ha en fondvägg på kontoret.
Jag/vi vill ha nåt färgglatt.

Fast inte som på Simon&Thomas program i torsdags...RYS!!
Såg ni det...jisses vilken läskig tapet.
Och hela rummet tapetserades med den.

Mmm vilken god mat vi åt igår
Anders grillade en forell i foliepaket
den smakade underbart gott.

Ha en gôrgoooo dag, kramen




Kommentarer:
#1: Znogge

April har inte varit mycket bättre här. +4 grader just nu...



Ha en fin lördag!

Kram

2010-04-24 @ 09:34:43

ha en underbar dag

svar:Det stod ej vilken avd.det va det var massor av olika tjänster både på fritids och i klass mot de lägre åldrarna,

brrr vilken lång och seg april det har varit,nu måste allt våren komma igång ordentligt.

kram

2010-04-24 @ 09:42:00
#3: ingrid

På Öland skiner också solen!! Härligt, en promenad ner till havet väntar. Tar dagen som den kommer. Det är HÄRLIGT!!

2010-04-24 @ 10:55:29
#4: sweetmama

Ha ha ja jag såg programmet. Trodde ju att de skulle ha tapeten som en liten detalj i rummet inte hela fy tusan. Själv skulle jag nog aldrig våga anmäla mig till något inredningsprogram Då får man väl orange på väggarna och lila tak eller nåt i den stilen :o)

Ha en fin dag i solskenet!

2010-04-24 @ 11:21:33
#5: Lena

Ja skulle aldrig släppa in Simon & Thomas hemma hos mig. Jag gillar inte deras design.

Här lyste solen för en stund sedan nu har den gömt sig bakom molnen och släppt fram några regndroppar.

//Lena

2010-04-24 @ 14:25:03

Tycker också att april har gått som en torped genom livet och nu är det bara en vecka kvar till sköna maj!! Vi har ju faktiskt haft mycket sol i april, men kanske inte så varmt, men det stora var ju att snön försvann så snabbt ändå! Idag är det ju superhärligt och vi är skyddade från vinden också, så jag går ute i kortärmad tröja och grejsar på täppan. Somnade som en stock i solstolen efter maten, så nu hoppas jag att jag kvicknar till igen. blev det någon ny tapet?

2010-04-24 @ 15:28:23
#7: my

Ja glatt och färgrikt! VIll vi ha!

Och sooool idag, jag börjar bli bränd hihi

2010-04-24 @ 15:36:47
#8: Ulla

Vi har bara njutit av det fina vädret idag. Vi har hunnit med både Liseberg och Botaniska.

2010-04-24 @ 17:57:29

Du Ninni...denna lördagen går väl till historien som den bästaste utav alla ;o)

Himmel vad jag har njutit...och gör fortfarande...

Kram på dig

Margaretha

2010-04-24 @ 18:19:56
#10: bjorne

Önskar er en go helg och solen skiner faktiskt här med.

2010-04-24 @ 19:29:18
#11: Sickan

Idag har vi haft underbart väder här så det blev ett par timmar i solsängen :)



Grillad forell lät väldans gott!

Ha det bra!

Kramen på dig!

2010-04-24 @ 19:35:58
#12: annika

jamen nu ska det snart bli sköna maj!

Ikearesa, jag blir allt lite sugen!

Vad gäller inredningsprogram tycker jag det är alldeles för många av dem men S&T inreder dessutom så man undrar om det är nåt man står ut med i långa loppet.jag menar normalt stylar man ju inte om rummen i tid och otid så det ska ju finnas där ett tag. Ha en skön lördagkväll!

2010-04-24 @ 20:52:56
#13: Eva

Men du, idag har det ju verkligen varit växlande väder. Jag har både fryst och svettats. Ena stunden frös jag som en hund och det kom snöblandat regn, nästa stund var det varmt och soligt. Kanske typiskt aprilväder :-) Nåja, en spännande dag har jag iallafall haft. Läs på min blogg så förstår du varför.

Kram,

Eva

2010-04-24 @ 21:29:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: