*

2009-09-20
09:26:37

Söndag 20 sep
Tänk snart är september slut också!
Oj det är nästan bara en månad kvar till
vi åker...ja nästan!

Men först ska jag fylla år!

Igår var jag inte pigger,
låg faktiskt i soffan hela dan
läste, tittade på TV och sov stundtals.

Det värkte i kroppen...nåt var galet.
Jaha nu är det väl influensan tänkte jag
men det är nog bara en vanlig förkylning som inte bryter ut.

Mår betydligt bättre idag...men nåt är det
det är bättre att det bryter ut
istället för att gå och känna sig hängig.

Jag blir såå sur när en hel lördag går till spillo..blä.

Nåja idag ska vi rösta, sen ska jag med en kompis
på nån demonstration av en apparat som tar bort rynkor
haha ja vi får väl se om det fungerar.

Sen ska jag träna lite på min dans
visade faktiskt maken lite i fredags
han tyckte jag var duktig...Nja vet inte det ja
han är väl bara snäll!

Ha en fin söndag



Kommentarer:

Aha du uppvisnings dansar Ninni..kan tro att han gillar det..



Mmmm tiden går och du att ha den där resan framför sig är väl helt underbart kan jag tro..



Mmmm jo men du ligg lite på soffan o vila dig mellan härliga promenader kanske..solen är ju total kan man säga..



Ha det gott lilla du..mmm på dig..

2009-09-20 @ 10:06:57
#2: Mumin

Du kanske bara var trött...då kan det värka i kroppen, så du gjorde rätt i att vila dig. Just det vilken datum fyller du år? Det måste du säga till mig!! Jaså du visade höftrullningarna för maken....då blev han väl alldeles till sig ha ha. Kram ha en go söndag! Mumin

2009-09-20 @ 10:34:25
#3: Gunvor

Ha en underbar söndag. Ni har säkert samma härliga höstväder som vi.Strålande sol och löven som dalar mot marken.Såå härligt. Fortsätt ta det lugnt och känn efter vad kroppen vill!

Ha de.KRAM!

2009-09-20 @ 12:08:39
#4: Anonym

Så härligt med en sådan resa som väntar för er del!



Kram!

2009-09-20 @ 14:43:08
#5: Znogge

...var det Znogge som skrev! Förstår inte varför mitt namn faller bort...

2009-09-20 @ 14:43:55
#6: Anonym

Kan tro att maken gillade dansen ;)

Och jobbigt med flunsan, men skönt det inte var nåt, hoppas det inte blir nåt av det...

Kram

2009-09-20 @ 16:30:11
#7: Lena

Jag ghåller med dig. Det är bättre att det bryter ut en att man går och känner sig halvdan.

//Lena

2009-09-20 @ 17:04:01
#8: soffie

hoppas du slipper bli sjuk nu.Å guuu va härligt att ha din födelsedag å sen semestern att se fram emot,

Du det va ej svininfluensa jag hade utan Harpest urk,men nu har jag fått antibiotika så nu ska jag väl bli frisk!

kram å va fin bild trots bruket i bakgrunden,

2009-09-20 @ 19:08:43
#9: engelsson

Fy vad jobbigt med sån där nästanflunssa..man bara väntar på att den ska bryta ut så det ska gå överL Ja glasen på vikingamarknaden var jättefina..handblåsta.. Nee några bilder på lille vikingen får jag inte sätta ut på bloggen för min dotter..så du får föreställa dig hur en vikinga parvel ser ut

2009-09-20 @ 20:49:41

Hej på dig det var ett tag sen, hoppas allt är bra

Ha en fortsatt fin söndag!

2009-09-20 @ 21:08:45
#11: Annika

Hoppas du är piggare i dag, måndag. Det är klokt att lyssna på kroppen och vila, även om det är lördag!

Å så skönt att ha en resa att se framemot! Å födelsedag också, det kan också vara roliga dagar.

Ha en bra arbetsvecka!

2009-09-21 @ 06:50:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: