*

2009-09-16
06:54:45

Onsdag 16 sep

Gäsp sitter på jobbet, lite trött!

Men jag piggnar nog snart på mig.

Här på jobbet är det allmänt rörigt dom ska byta
plastmatta i matrum och hallen utanför köket.

Ja det blir ju lite besvärligt
vi kommer inte åt barnens toaletter
och knappt köket...det blir kul det här!

Nu står det bord i ett av lekrummen
skötbord eller snarare en skötbädd på golvet
är uppe i vilrummet..haha vilken röra!

Dom har lovat två dagar..hoppas det stämmer.
Som tur är, är ju vädret vackert.

Vi får grilla korv idag...i morrn också kanske!

Ja ikväll ska jag på magdans, men jag känner
mig inte hundra pigg...har nåt som inte bryter ut.

Men dit bara måste jag, annars missar jag ju massor.
Idag ska vi ju få musiken och alla stegen!

Favorit i repris..hihi


Kommentarer:
#1: my

Nä ni får va ute hela dagen idag, härligt väder ju! Önskar jag kunde göra detsamma...

Hoppas du inte blir sjuk nu, kramis

2009-09-16 @ 07:53:54
#2: Nettan

Hoppas ni har lika fint väder som vi så ni kan vara ute med barnen.



Ha en bra dag i strulet.



kram

2009-09-16 @ 09:25:04
#3: Helena

Verkar vara en jäkla seg förkyldning som inte vill bryta ut riktig.....jag har nog samma som du.

Igår och idag har jag känt mig riktigt risig så förhoppningsvis väder det sen nu.

Hoppas du kommer iväg på magdansen.

Ha en skön dag vännen!

Kram

2009-09-16 @ 09:35:10
#4: znogge

Hoppas då att deras tidsplan stämmer och att det fina vädret håller i sig!



kram

2009-09-16 @ 09:36:58
#5: Mumin

Usch va rörigt!! Hoppas det blir färdigt fort! Jaså magdans i kväll ha ha va roligt...du ska se att du mår bättre efter lite skakningar på höfterna:) Kram vännen! Mumin

2009-09-16 @ 10:11:46
#6: Nilla

Sitter hemma och fryser, har ont i halsen och kroppen. Känner mig riktigt risig. Men det är bara att bita i det sura äpplet. Det går väl över om några dagar. Hoppas att du piggnar till innan dansen.

Kram

2009-09-16 @ 10:14:03
#7: Eva

Åh, går du på magdans?! Det låter spännande. Blev lite inspirerad förut när jag var i Dubai och Egypten och såg på sånt. De hade ju så tjusiga kläder också :-)

Sv: Två av de medium jag haft kontakt med har varit med på TV. Men de hade vitt skilda åsikter om det som hände i min lägenhet. Den ena menade på att det inte finns något annat än andar/spöken och hade tydligen aldrig varit med om någon som fått fysiska skador. Så helt klart är att mediumen jobbar väldigt olika. Skulle gärna velat få kontakt med Terry Evans, men jag har inte lyckats med det än.

Kram,

Eva

2009-09-16 @ 10:28:14
#8: Lena

Oj vad små jobbigt att renovera på jobbet när man ska ha en massa barn där.



Hoppas din förkylning försvinner bort utan att behöva bryta ut i något värre.



Haha...jag väntar på magdansbilderna!!

/Kram

2009-09-16 @ 14:37:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: