*

2009-09-29
15:26:05

Men hallååå
Jag måste blivit biten av nåt otäckt kryp
som gör att jag är så förgjordat trött!

Eller så är det hösten som tar tag i mig
och gör mig sliten!

Nåja det går väl över..men det är jobbigt.
Och nu är verkligen hösten över oss,
mina kolleger som bor i stan bara några kilometer
från mig, dom fick skrapa rutorna på bilen i morse!

Men vi hade fem plus..en viss skillnad!

Idag har jag funderingar på att åka och dansa
istället för i morgon, det är ganska mycket då.

Ja vi får se om jag piggnar på mig!

Kommentarer:
#1: Nilla

Vad kan det vara för otäckt kryp, grannen kanske :o) Hoppas att du piggnar till. Kram

2009-09-29 @ 15:36:16
#2: Ingrid

Ja, man kan ju undra.. tycker alla går runt o är mer eller mindre hängiga inklusive mig själv.. Här var det inte frost vid sex när jag åkte men tydligen en timme senare. Sen sol hela dagen, härligt

2009-09-29 @ 15:46:07

Men Ninni solen lyser ju lite makalöst härligt..det hjälper ju till att få upp orken..ja men åk du och dansa lite så ska du se att du blir pigg..jag ska åka till Ica jag.. ha ha och dansa lite mellan mjölken och typ ostdisken..:)

2009-09-29 @ 16:20:13
#4: Znogge

Ja, nog är hösten här! Även om det solat upp så är det ganska så kallt i alla fall. Men vad är att vänta med tanke på att oktober snart är här.



Kram!

2009-09-29 @ 16:20:51
#5: Annica

Ja det är så tragiskt! Det känns så onödigt på något vis.

Är sjukt trött jag med. Men jag har ju influensan att skylla på. Jag sover bort dagarna känns det som. Omöjligt att hålla sig vaken.

Hoppas att du piggnar på dig snart. Hösten berör oss alla på olika sätt. Men det är många som blir ovanligt trötta nu. Men jag hoppas att du hittar ny energi snart.

KRAM!!!

2009-09-29 @ 16:26:04
#6: my

Höst-tröttheten har slagit till! Lägg dig tidigt ikväll och kom lite ikapp :) Kram

2009-09-29 @ 17:05:46
#7: Annica

Ja varför inte? Fasen att den flög sin kos då!

KRAM! Och lycka till ikväll!

2009-09-29 @ 17:07:20
#8: engelsson

Vet du jag tror det e kroppen som e i chocktillstånd efter sommarvärmen..den har inte ställt om.. Vad din griniga granne anbelangar så borde hon skämmas ögona ur sig som har mage o komma o fördärva er kväll.. Hennes beteende har säkert inget med er o göra utan beror på andra faktorer..kanske hon e ensam o bitter..kram

2009-09-29 @ 19:33:03
#9: Lena

Jag hörde också att det var dom som fick skrapa rutorna här i morse.

Dags att kolla om man har mössor och vantar till ungarna och sig själv.

//Lena

2009-09-29 @ 19:46:55
#10: Gunvor

Här är det samma trötthet som gäller. Gubben har varit trött i flera veckor och jag med, fast inte lika.Jag har ju fått tillbaka min gamla hosta som irriterar så in i norden.Hoppas bara att det stannar vid det och inte blir det gamla vanliga med feber o elände.

Vi hoppas att det är hösten som spökar.Just nu ser jag fullmånen som lyser..inte så kul natt då!Jag sov dåligt i natt också. Vi har varit i stugan några dagar. Har börjat plocka ihop där. Vattnet stängs snart av för oss som har sommarvatten.Det kändes inte så sorgligt i dag för det blåste iskalla vindar så det var skönt att åka därifrån.

Hoppas du orkar med dansen nu då trots tröttheten. Men det piggar säkert upp dej.

Ha en fin dag i morgon.Kramen!

2009-09-29 @ 19:57:28
#11: Bjorne

Då har jag blivit biten av flera kryp,är helt slut på kvällarna och nästan alla andra jag känner är det lika med så det är nog den jäkla årstiden som har trängt in i själ och kropp så nu gäller det att månaderna går fort så det blir vår igen,ingen glamour att va kändis eller,kram.

2009-09-29 @ 20:34:37
#12: Lissen

Omställningen till höst känns lite tung. skrapade också rutorna i går morse.

Bodde du nära skulle jag komma imorgon på fika,L!

Ha det gott!

2009-09-29 @ 21:07:29
#13: soffie

hösten är ett otäckt kryp som gör många trötta tror jag,

Men du nedräkningen snart för dej va tänk va härligt du åker snart bort..är det 1 eller 2 månader kvar,ååå nu blev du piggare igen när du tänker på din resa:O)

2009-09-29 @ 22:40:46
#14: Lajsan

Samma här...fick skrapa intensivt ska jag säga för att få bort frosten!!! hua...men du...vi har ju lite att se framemot....jihooooooooooo

2009-09-29 @ 23:11:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: