*

2009-09-21
07:40:08

Måndag 21 sep
Och här sitter jag alldeles utvilad
vaknade långt före klockan, börjar inte förrän vid tio!

Idag skiner solen igen, vi hade ett rejält regnväder igår kväll!

Ja igår var jag på demonstration för Nu Skin
har ni hört talas om det?

Bra grejer sägs det har en väninna som använt det i sju år.
Men jag blev helt såld på en liten apparat
som heter Nu skin Galvanic Spa II

Dom gjorde halva ansiktet på mig
men oj vilken skillnad, det är en lite manick
som sänder ut ström som faktiskt reducerar rynkor.
Sen används det speciella ampuller till det här.

Försökte sälja in det på maken igår
får se om jag lyckas...för det är ju inte billigt.

Den kan användas till mycket..bla åderbråck
ömma muskler, få bort gäddhäng mm.

Min väninna har haft ett rejält hängande ögonlock
nu har hon använt apparaten i nästan ett år
men se på F..det hänger nästan inte alls
hon var på väg att sätta kniven i det.

Vill ha vill ha..haha


bild lånad från nätet!

Kommentarer:
#1: Helena

Härligt att du känner dig utvilad.

Jag är verkligen jättedålig på detta med att använda antirynkkrämer och annat.

Försöker vänja mig vid rynkorna istället.=)

Ha en skön dag min vän!

Kram

2009-09-21 @ 08:26:41
#2: IKA

Skönt med att känna sig utvilad på morgonen!

När jag ser all denna reklam blir jag i ärlighetens namn ganska fundersam. Varför ska man måsta ändra sig för att man åldras? Är inte det ett mognads tecken, det hör ju till livet att åldras. Istället för att skämmas att man blir äldre och att det syns skulle vi vara stolta. Sträcka på oss och säga : ja, det är mina rynkor och jag är stolt över dem!



Samma med att bli gråhårig. Det finns inget så vackert som grått hår. Inte ska man skämmas och färga det.



Angående mitt inlägg om tvserie, fungerade inte länken att klicka på? Där syns det vilken serie det är tösen



Sköt om dig nu

Kram!

2009-09-21 @ 09:03:36
#3: maud

va skönt att vakna en måndag morgon och känna så! jag startade morgonen med lite sång för sonen fyller 18 idag ;) så nu ska det bli tårtbak. kramar

2009-09-21 @ 09:03:48
#4: Sara

Nää, Nu skin var nytt för mig.

Men fantastiskt om det funkar :)

Och nog tror jag du kan gulla med gubben din.



Ha det gött!

/Sara

2009-09-21 @ 10:19:10
#5: Nilla

Jasså har du sol du, det har inte jag. Hörde under natten att det började regna, och det fortsätter tyvärr. Men då får man ju sitta inne i värmen och mysa i stället.

Vad ska du med såna däringa apparater till, det är så vackert och personligt med rynkor. Du är bra som du är. Kram på dig

2009-09-21 @ 10:35:35
#6: Eva

Ja men det där lät ju väldigt bra, fast... jag antar att priset är rätt högt. Eller?

2009-09-21 @ 10:55:50
#7: Znogge

Låter väldigt bra men förstår att det inte var helt gratis... Men det kostar att ligga på topp!



Kram

2009-09-21 @ 12:41:16
#8: ciara

Åh den måste jag googla på.Börjar få lite rullgardiner över ögonen.

Synd att allt sådant ska vara så dyrt jämt!

Ha en bra dag/Ciara

2009-09-21 @ 13:10:21

Mmm Ninni vilka grejer det finns..men du som är så perfekt innan..vad ska du med detta till undrar jag då..va' waist of money..



Mmmm så är det..men men jag förstår dig ändå..lite nytt fräscht i badrumsskåpet piggar upp..

2009-09-21 @ 14:01:31
#10: Ingmarie

Hallå i stugan!

Här nere har vi också helt underbart väder fast allt är uppbränt.Inget regn på nästan hela sommaren!Snackade just med Kronoparken o de har haft massor av blött hörde jag.De preparaten är väldigt bra.Har haft dom i 3 år för jag är enormt allergisk för det mesta,men dessa funkar utmärkt!



Ha en alldeles underbar dag!

2009-09-21 @ 14:06:52
#11: soffie

det låter ju jättebra men är det värt priset alltid när det är bra grejjer är det tyvärr sånna otroliga priser,

kram till dej

2009-09-21 @ 14:25:53
#12: Margaretha

Jag tycker det är superkul med sminknyheter....Förstår att du fallit för denna mojäng...låter finfint... Jag älskar också att testa nya gosiga krämer och fina ögonskuggor...blir nog aldrig vuxen på det området...hahaha..

Kram på dig

Margaretha

2009-09-21 @ 17:36:56

slumpa de mej in här lämnar ett avtryck . mvh Annika

2009-09-21 @ 18:33:06
#14: Mumin

Ser man på...nya ideér hur man skall mota rynkorna i grind:) Verkar dyrt det där, nä jag behåller mina rynkor och gäddhäng, jag lägger pengar på min träning istället:)) Kram ha det gott! Mumin

2009-09-21 @ 18:53:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: