*

2009-10-17
09:59:21

Härliga lördag!
Jaha då har svininfluensan kommit till stan!
Hoppas nu man inte blir smittad innan vi ska åka!

Pratade med min läkare häromdan om vaccin
hon trodde att jag nog inte skulle hinna få nåt innan vi åkte..suck

Dom har fått för lite doser..dåligt!

Ja det är bara att hålla tummarna att vi håller oss friska.

Ja igår var det mysfredag
god mat och ett fantastiskt gott Riojavin.

Ingen TV....utan bara prat&mys.

Jag provade också ett ex antal klänningar
herregud vad ska jag ha på mig på lördag??

Jaja det löser sig nog!

Idag ska jag lägga i lite färg i håret
hmm det är nåt grått där som inte ska vara där.
Var och klippte mig i måndags blev så där nöjd.
Jag bad henne att bara ta lite på topparna
eftersom jag vill kunna sätta upp det när vi är på stranden.

Men nog klippte hon mer än så..nu känns det kort.



Efter regn kommer solsken
det blev en fin solnedgång igårkväll
och dagen idag är strålande!

Kommentarer:
#1: Anneli

blev nog också lite för kort i håret med tanke på beachen..men blev nöjd i perspektivet Svenskt klimat :) Grabben får vaccinet till veckan pga Astma...men vi andra..hade nog också gärna tagit det om det var möjligt....Idag är det najs väder du!!

2009-10-17 @ 10:37:20
#2: christina

Ja har regnar det, men det ar varmt anda.

Kram

2009-10-17 @ 10:38:55
#3: Fia

Håll dig långt ifrån alla som hostar och nyser! Om håret känns lite kort kan du ju köpa en snygg keps för att få undan håret på stranden.

Hoppas ni får en kanonsemester, det verkar ju inte kunna bli annat än toppen!

Kram, Fia

2009-10-17 @ 10:39:44
#4: Znogge

Du klarar dig säkert utan vaccin! Svininfluensan är inte värre än en vanlig så tvätta händerna ofta, ofta så går det vägen!



Lycka till med klädvalet!



Kram

2009-10-17 @ 11:05:19
#5: ingrid

Har inte drabbats av någon svininfluensa men väl en maginfluensa.. nog så illa -bland det värsta jag vet. Ligger däckad i sängen idag. Usch, och helg o allting. Men hann ha kul igår iallfall började inte förrän vid 4.00 så hade sovit gott en stund..

2009-10-17 @ 11:21:34
#6: Vaniljis

Hello! Jaså det är till att sticka utomlands igen. Hoppas du slipper influensan då! Ha en fortsatt trevlig helg...jag sitter med plugg..som vanligt. ;)

Kram

2009-10-17 @ 11:56:58
#7: soffie

usch hoppas du slipper det nu,

när är det ni sticker iväg?

ha en toppenlördag guu vilket underbart väder det är idag,

krAm

2009-10-17 @ 14:56:16

Himmel Ninni det är vä ganska sällan man är helt nöjd när man kommer från frissan..men när man fått fixa lite själv brukar det ordna sig..jag tror du blir så söt så..typ sötast..:)



Ja men hallå vad ska du ha på dig..det undrar jag ...:D

2009-10-17 @ 17:37:49
#9: my

Jag ska ta vaccin på fredag, får via jobbet...Hoppas du slipper flunsan, men det har ju inte blivit den rush som de trodde. Kram

2009-10-17 @ 17:48:52
#10: Emelie

Hittade du någon klänning??

Jag måste oxå färga håret, måste ju vara fin när moster ska firas:)

Hoppas ni får en fin helg!

Kramar

2009-10-17 @ 18:17:06
#11: soffie

glömde svara dej ang Wallander filmen vi hade lånat den ;O) på nätet men jag tror den finns ute att hyra nu,

kram

2009-10-17 @ 20:32:51
#12: JUNITJEJ

Hoppas ni slipper svininfluensan!

2009-10-17 @ 21:50:22
#13: Eva

Hm, ja man börjar bli lite orolig nu. Jag ska nog ta och kolla på måndag vart jag kan vaccinera mig och dottern.

Hoppas du har en riktigt mysig lördagkväll!

Kram,

Eva

2009-10-17 @ 22:00:05
#14: Gunvor

Åhh neej! Håll dej undan alla hostande personer om det går! Jag ska vaccinera mej på tisdag. Jag gruvar mej..tycker det ser jätteläskigt ut när man sett på tv.Långa otäcka sprutor som dom kör rakt in i armen. Tycker inte såå mycket om att bli stucken. Men det går nog bra.

Jag var till frissan i förrgår och tyckte samma sak. Lite föör kort, men nu har jag fixat själv några gånger så nu är jag nöjd. Så det blir ju du också så klart!

Vi har fått påhälsning av sonen i helgen..det var ett tag sen. Kul är det!

Han har ju flyttat upp till Härjedalen, så nu ses vi inte ofta minsann. Men han kommer hem till mamsen ibland.

Hoppas helgen blir störtskön!Kram på dej!

2009-10-17 @ 23:12:58
#15: Ingmarie

Katten du undrade över har varit borta i två månader så det var himla skönt att få hem henne välbehållen.Hon är inne på sitt femtonde år nu...

Klart att du inte får flunsan,vad ska du med den till?Utomlands till bad o sol...Inte är jag avis,älskar hösten med regn,blåst,storm,o höga elräkningar!!!!!Ha det gött!

2009-10-18 @ 08:26:03
#16: ciara

Tittar in och önskar en trevlig söndag/Kram Ciara

2009-10-18 @ 09:29:50
#17: IKA

Välkommen in i klubben, angående "knorrhistorien", den har anlänt till oss med! Hoppas ni slipper undan. Vaccineringen ska starta i november här, om allt går enligt planerna alltså..



Ha det gott tjejen

Kram!

2009-10-18 @ 09:41:08
#18: Mumin

Allt klär en skönhet:) Ja nu är det bråda dagar ha ha....javisst den där jäkla svininfluensan.....jag vill inte ligga på Cuba i den heller...men jag ska leta efter ljus och lykta efter den. Kram vännen! Mumin

2009-10-18 @ 10:00:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: