*

2009-11-14
11:50:02

Lördag igen

Dagarna går i varandra..får tänka vilken dag det är!

Igår var vi och fick en underbar oljemassage
vi låg och tittade på havet under tiden...skönt.

Dom höll på 1,5 timme efteråt fick vi gott te och en kvarts ananas var!
För detta betalade vi endast 600 bath..ja sisådär 120 kronor.

Sen gick vi iväg och käkade på en urmysig liten restaurang
dom lagade maten i nåt som mest
såg ut som ett skjul...och vilken god mat.

Vi drack drinkar också och notan slutade på 800 bath...billigt.

Idag har vi varit på stranden..haha vilken nyhet va??
Men jag har fått jäkligt ont i ena foten och har svårt att gå.
Samma sak hände i Turkiet..ingen aning vad det kan bero på.

Men vi ska iallafall försöka oss på att gå iväg
till en restaurang som ligger nära.

Vi äter gärna på hotellet men just nu är det invasion här
av leksugna Thailändska familjer som är här över helgen.
Det dukas buffè i restaurangen så vi går nog iväg.

Sen vill jag kolla var det är dom släpper upp
dom ljusfyllda lyktorna
vi ser dom varje kväll..och det är så vackert
Jag vill gärna släppa upp en själv!!

Ha det gott govänner
jag är ingen ivrig bloggare just nu
men jag återkommer ordentligt till er när
jag väl är hemma igen.

KRAMEN



Bilden togs för 1,5 vecka sen...så lite mer bränna har jag väl fått!


Kommentarer:

Himmel Ninni så glad jag blir för en hälsning från andra sidan jorden....

Du ser strålande ut....och jättebrun enligt mina mått mätt.....

Jag förstår att ni har det jätteskönt...njut lite för mig också e du snäll...

Kram på dig

Margaretha

2009-11-14 @ 13:41:34
#2: znogge

Finns väl annat att göra än att blogga när man är på semester!



Kram!

2009-11-14 @ 13:51:14
#3: Nilla

Jaha ja, för 1,5 vecka sen. Hur i all sin dar ser du ut nu då. Apropå foten, du kanske går mycket i fel skor. Om jag har slip in, flip flop eller liknande så får jag jätteont bak på hälsenan, och även känning av ischias. Min sjukgymnast har sagt att jag inte får gå mycket och långt i öppna skor. Bara en tanke.

Ni verkar ha det riktigt gött, i alla fall. fortsätt så.

Kramar

2009-11-14 @ 13:56:53
#4: Lena

Här där jag bor regnar det och någon sol har vi inte sett på länge.

Fortsätt att ha det bra

//Lena

2009-11-14 @ 14:44:37
#5: my

Nu får du komma hem snart! :)

Nä njut på du, är lagom avundsjuk, skittrist väder här hemma....KRAAAAAAM

2009-11-14 @ 15:00:59
#6: Ulla

Jag tycker du är en fantastisk bloggare med tanke på att du är på semester. Jag kommer inte ihåg hur länge ni skulle vara där

2009-11-14 @ 17:30:19
#7: ingrid

Tycker du hinner blogga en hel del, och det gillar vi!! Ha det gott kram!

2009-11-14 @ 18:11:40

Hello sunny girl..jag blir ju sååå glad av att se dig..mmmm klart ni har det.. typ bäst...

2009-11-14 @ 19:33:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: