*

2009-11-11
15:28:07

I am back

Men ser man på vi har fixat ny laddare
dom försökte laga den gamla..kämpade länge men det gick inte!

Så raringarna i affären åkte till Hua Hin och köpte en ny åt oss!

Ja vad händer här då...ja vi har kommit in i en skön lunk
vi sover gott och länge!!

Vi har varit lite kulturella minsann
vi har varit vid kungens sommarpalats..ja inte nuvarande
kanske en turistfälla men intressant ändå!

Men otroligt varmt var det där
vi såg en massa apor...man fick absolut inte mata dom!

Taxichauffören ville visa oss mer så vi åkte till ett annat palats
jag hade naturligtvis shorts på mig
så dom iklädde mig en "kjol" och en sjal..gôrsnygg..haha

Har massor méd bilder men det får bli en annan dag
har lite långsam uppkoppling just på rummet.

Det är så vackert här vi solar&badar...även i havet.

Vi äter så otroligt gott...Mmmm
men vi äter lite för vi blir mätta fort
kanske man tappar nåt kilo...kanske!

Det är väldigt varmt...men SKÖNT

Återkommer.....kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam



mmmm vi har det underbart!!!


Kommentarer:
#1: Znogge

Semester i en månad, sol och bad och samtidigt gå ner i vikt?! Det låter toppen men aldrig något som "drabbat" mig!



Kram och ha det riktigt bra!

2009-11-11 @ 17:04:45
#2: Anneli

Låter underbart!! Jag vet...det går verkligen att gå ner i vikt i Thailand - underbar mat och nyttig..iallafall om man håller sig till Thaimaten. Så solen är tillbaka...hur många grader håller det nu?

Du jag längtar så jag blir helt pellerösk!!! Ha det bäst kompis!

2009-11-11 @ 17:27:59
#3: Kersti

Inte alls avundsjuk. Det ser alldeles fantastiskt underbart ut. Njut!!

2009-11-11 @ 20:31:46
#4: Bjorne

Gott att se att det inte går någon nöd på dig,gla o go som vanligt,här snöar det och är inte alls så mysigt men så är det,bara gilla läget,ha de bra nu,kram.

2009-11-11 @ 21:38:12
#5: Ingmarie

Kan glädja dig med att det i alla fall INTE snöar på Österlen än!men det dröjer väl inte...Om jag gillar vad jag ser i din blogg?

Skojar du?



Ha det alldeles fantastiskt!

2009-11-11 @ 22:46:50
#6: Micke

Det ser man på bilden att du har det bra :)

2009-11-12 @ 07:48:48
#7: marie

ska bli intressant att få se bilderna, vad du har upplevt.



sova länge låter skönt det =)

2009-11-12 @ 10:14:56
#8: JUNITJEJ

Så brun du är!!

2009-11-13 @ 21:54:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: