*

2009-11-27
06:28:11

Då var det fredag
Ja idag sov jag ända till klockan sex..igår före fem!

Trodde jag skulle kunna sova längre, men icke då.
Ja då får jag väl en massa gjort idag med,
men jag har inte så mycket att göra.

Det är färdigstädat, stjärnor och stakar på plats.
Börjar fatta nu att det är advent på söndag.

Mmm la på nya överkastet på sängen...så snyggt
det andra vi köpte blev till ett draperi
får ta kort nån dag..så vackert tyg och en
fin elefant på mitten...ett i svart och ett i vinrött.





Pranburi i rörelse...


Sol&badbruttan!


Ett blåsigt Thailand


hua han stirrade så på mig..hjälp om han hoppar på mig!


Man får inte visa axlar och inte benen...




Pranburi




Va läskigt hon tar kort på mig bäst att springa..




Varit och handlat..det var en bit till affären


Det fanns många..men jisses vilket oljud det kom
härifrån glad att jag inte jobbar där..haha


En riktig sötnos....



kolla Anna vilken vacker skylt det gillar ju du..

Små tempel hade nästan alla det här var inte så utsmyckat!


Just det här massagestället var stängt..men ungefär
samma priser överallt, vi provade hotellets de första dagarna
men det kostade dubbelt så mycket.
En massage ca 60 kronor...vi tog många.




Sköna färger...gott också..

Vy från rummet..


Plask plask...skönt!

Dom var överallt i hål i sanden...roliga


Näää nu får det räcka med bilder, orkade ni med allihop??
Kan inte fatta när jag kollar bilderna att jag faktiskt
var där för ett par dagar sen!!

På tisdag börjar jag jobba..ska bli kul!
Ha nu en underbar fredag


Kommentarer:
#1: marie

jisses vad många fina bilder (på dej)...

smart att ta resan nu, så kliver ni in i julmånaden, ni hoppar över nästan hela november =)

2009-11-27 @ 07:31:38
#2: Alexandra

Härliga bilder! :)

2009-11-27 @ 08:10:39
#3: Mumin

Va härligt det ser ut, jättefina bilder!! Ja kan du fatta det att när man kommer hem så känner man inte igen sitt eget hem....det gjorde inte jag ha ha men efter någon vecka eller så var det som vanligt igen. Ha nu en trevlig fredag...jag är jätteförkyld...usch. Kram på dig vännen. Skönt att du är hemma! Mumin

2009-11-27 @ 09:18:16
#4: christina

Hej

Jag aker hem den 15 december. Ska nu ha lite semester pa ko chang

kram

2009-11-27 @ 13:19:54
#5: my

Som sagt, underbara bilder! :) Men det där gröna i glaset??? hua

2009-11-27 @ 14:00:44
#6: Maud

hejsan...såå härliga bilder...e inget avis alls ;)hoppas att jag kommer dit nångång..ha en fin advent, kramar

2009-11-27 @ 14:22:16
#7: Helén W

Välkommen tillbaks! Vi trodde du fyllde 60 år, men de va ju visst 50..:-) Vi ses!

2009-11-27 @ 14:59:09
#8: Helena

Vilka underbara bilder.=)

Jag vet inte om det är blodtryckstabletten son ställt till det så med magen men det är det enda nya jag stoppat i mig.

På mina finns halsbränna och magkatarr med bland biverkningarna.

Idag tog jag den i samband med losec och jag mår mycket bättre nu.

Ha en skön kväll min vän!

Kram

2009-11-27 @ 16:40:38
#9: Ninni

Vem fasen är Helen W som skriver på min blogg då&då????

2009-11-27 @ 17:11:20
#10: ingrid

Verkar som du fått överskottsenergi, knappt mer än kommit hem o redan allt klart! Härligt!! Kul med lite vackra sommarbilder istället för alla adventpyntsbilder vi andra kör med.. Ha en go första advent!! Kram

2009-11-27 @ 17:17:54
#11: Znogge

Vilka härliga bilder! Inte konstigt att man blir sugen på att börja plander sommarsemestern!



Kram

2009-11-27 @ 17:54:24
#12: Nilla

Härliga semesterbilder att minnas tillbaka med. Men ganska skönt att vara hemma, kanske? Men vilken omställning, komma hem från sol och bad, och adventspynta :o)

Kram

2009-11-27 @ 18:28:49
#13: Annika

Skönt att du är hemma igen, så slipper jag vara så avundsjuk! :D

Skämt åsido - härligt bilder som väcker Thailandssuget i mig!

Trevlig helg på dig!

2009-11-27 @ 18:41:25
#14: soffie

mmmm va underbar liten tripp du bjuder på idag ,åååå va härliga bilder vilket äventyr ni va på,

Vill du tillbaka till Thiland nån gång,År det ett ställe du rekomenderar?

Kramizz

2009-11-27 @ 19:14:26
#15: Anonym

Visst orkar jag se bilder det är så roligt att få se. Känns nästan som man är med på ett hörn

Kramar Tingeling

2009-11-28 @ 00:47:58

Himmel Ninni har har nu läst ikapp allt här och svimmar nästan..vilka goa dagar vilka underbara ställen..och skylten..mmmm du den är såååå fin...och du är så fin och vacker som en sommardag..

2009-11-29 @ 11:12:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: