*

2009-05-19
08:09:08

Morrn på er!

Igår blev det ingen bloggrunda
antingen var det mitt bredband som inte ville
eller också var det bloggen!

Vaknade till en dimmig morgon

Idag fick jag ringa tandläkaren igen..suck
en bit av den lagade tanden gick sönder igår
när jag använde tandtråd..plopp bara!

Tror det är tanden som gått sönder
lagningen ser hel ut.

Så klockan tre idag ska jag ligga och gapa igen
hoppas jag slipper borrning och att dom bara kan lägga i
där det är trasigt, jag är ju så genomförkyld
inget kul att gå till tandläkaren då!

Sen får jag ju inte min....

Ha en bra dag!!



Kommentarer:
#1: marie

fy vad tråkigt, hoppas att du slipper bedövningen =)



jag skulle nog inte fixa din diet...jag äter inte så mycket kött.

2009-05-19 @ 08:17:26
#2: Nettan

Hoppas det går bra hos tandläkaren och att du slipper ligga där så länge.



Ha en bra dag.



kram

2009-05-19 @ 09:30:25
#3: My

Hihi jag låg där och snörvlade igår...tänkte på det ,han måste sett min röda hals när jag gapade stort, inte så bra kanske :)

2009-05-19 @ 12:54:11
#4: Gunvor

Men oj vad jag missat mycket. Jag har inte rört datorn på flera dagar. Jag har ju lilla barnbarnet och hennes mamma hemma den här veckan. Pappa M. åkte tillbaka i söndags.Vi har haft kalas för gubben min i helgen så det har varit fullt upp.Vi var 20 pers.som åt o drack o hade trevligt.Det var riktigt kul.Och lillan gick från famn till famn hela kvällen.Det är fullt upp hela dagarna med en bäbis har jag sett. Men underbart härligt!

Ha en fin dag. Mången kram till dej!

2009-05-19 @ 15:09:06
#5: Anna

Mmmm det är sådant som händer du...rätt som det är trillar det sönder i munnen..jag har oxå en tand som inte vill hålla ihop nu..suck..ja ja...hoppas din inte kostade en förmögenhet..det är minsann inte billigt hos the Dentist.

2009-05-19 @ 16:00:36
#6: Nilla

Men vilken otur att tanden gick sönder. Tandläkarbesök är ju inte det roligaste, eller billigaste som finns. Hoppas det går bra.

Kram

2009-05-19 @ 16:15:34
#7: Znogge

Vet inte varför jag inte kan kommentera... Skönt att det gick bra med tanden!

2009-05-19 @ 21:00:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: