*

2009-03-04
10:24:29

Onsdag var det visst!
Har svårt att hålla koll på dagarna
när man bara är hemma och drar!

Ingen feber i sikte på ett par dar, men jag
fortfarande väldigt trött.
var till affären igår och det var ingen lek ska jag säga...haha

Det är ju bedrövligt va kondisen går ner efter en tids sjukdom...suck.
Ja så småningom är jag väl mitt rätta jag igen.

Nu har jag fått mitt morgonkaffe
designen på bloggen blev ganska bra
det är svårt med färger, fast ändå har jag ett
bra färgsinne.

Men va konstigt att det ser så olika ut
på olika datorer höll på att svimma när jag såg
hur det såg ut i den stationära..haha
Herregud tänkte jag dom tror väl människan
är helt färgblind......

Har hört att många saknar min gamla header
jaja förstår det satt ju en "snygging" på den.
Men ni kan inte få allt..fniss.

Vem vet det kanske dyker upp nån ny
fram emot våren...
men då får jag flörta med sonen.
Tänkte han skulle lära mig photoshop nångång.

Får väl gå en egen kurs
såg en på Medborgarskolan
jaha klockan tio en tisdag förmiddag..??



Kommentarer:
#1: Kattis

Hallå! Hoppas du vilar upp dig ordentligt och piggnar på dig.

Ha det gott!

KRAM

2009-03-04 @ 11:06:54
#2: tess

Ja har förotfarande ont men ja e inte så nere... de funkar.. man får c vitamin bomba vet du ;-D



Ja ja e lite trött på alla småflickor som söker nya läsare genom att SE MIN BLOGG TÄVLA HOS MIG,, sånna kommentarer tar ja bort och besöker inte... sån e ja...



Hammarö??? Karlstad??? Fasen då bor vi ju nära varann OM du bor där... KUL. Tycker alla inom bloggen bor så långt bort. Har lärt känna många som de vore skoj att träffa IRL men avstånden gör de ju svårt. //tess

2009-03-04 @ 11:20:59
#3: tess

ps... va hade du för snygging i headern innan?? NYFIKEN... //tess

2009-03-04 @ 11:22:49
#4: Kattis

Ja, kroppen jobbar på att återhämta sig.

Så det är bara att sova.

KRAM

2009-03-04 @ 11:22:57

Skönt att du mår bättre! Ett par dagar till och du är helt återställd!!



Jätte snygg ny design, behaglig. Hos mig ser den perfect ut:-)



Kramis!

2009-03-04 @ 11:40:44
#6: Gunvor

Jg gillar också den nya färgen. Jätteskön! Härligt att du piggnar på dej för varje dag. Snart är du nog igång igen som vanligt o jobbar o sliter! Hoppas du får en skön dag. Jag ska försöka komma igång med packningen..åtminstone plocka fram det jag ska ha med mej. Hur det än är så blir det mer än man tror från början! Tänk om man kunde lämna en del hemma.Men men vi får la se!

Kram på dej från mej!

2009-03-04 @ 12:04:45
#7: Znogge

Om du vill lära dig Photshop så rekommenderar jag dig att kolla in den här sidan: www.moderskeppet.se Den är väldigt bra och informativ!

Kram!

2009-03-04 @ 12:18:15
#8: Therese

Vet egentligen inte om jag har så mycket energi över... Men lite positiv energi kan jag dela med mig av, här kommer det... ler brett och himlar med ögonen.



Puss på dig!

2009-03-04 @ 12:59:19
#9: Lena

God förmiddag Ninni!



Tänkte tipsa om moderskeppet men ser att du redan fått det tipset ang Photoshop. Där kan du själv hemma vid din egen dator lära dig om inte sonen har tid.



Skönt att du mår bättre men nog tar det lite tid innan man hämtat sig efter en tids sjukdom.



SV: Jodå detta har hänt....hahaha galet men oj så mycket galet man fått höra, se och varit med om ...hahaha Skönt när man kan skratta åt eländet efter åt iaf...och det kunde denna kvinnan också :)



Just när man kanske fått punka, kört sönder en stol eller vad det nu är så kanske man kan hålla sig för skratt men sedan blir det till dråpliga minnen att skratta åt :D



Kram

2009-03-04 @ 13:04:08
#10: My

Bra att febern är borta, men ta det lugnt. Är du trött, så är det tecken på att du ska ta det lugnt hörru!

2009-03-04 @ 14:20:33
#11: marie

vad du grejar med din blogg =)

det är en markorkidé som heter ludisa...

2009-03-04 @ 16:06:15
#12: Anna

Mmmm Ninni..så gott att du är bättre..orken kommer..ja men du man ser ju dig där brevid liksom..och näckrosen är ju lite skön den med..även om den ju bleknar i jämförelse med Ninni..:D

2009-03-04 @ 16:10:21
#13: Mumin

Javisst är man trött efter att man varit sjuk. Man tror aldrig att man ska bli som förr....men vänta bara snart är du ditt gamla jag igen. Det går ganska snabbt att återhämta sig. Snyggt blev det i alla fall härinne. Kram vännen! Mumin

2009-03-04 @ 16:56:45
#14: Elena

Var med och tävla om att bli min egen ” Veckans Blogg ”.

Gå in på min sida och titta vid kategorier, klicka på kategori som heter ”Veckans blogg” så kommer du hitta mer information! =)

2009-03-04 @ 17:16:07
#15: Monica

Ja du dett med färg på webben kan vara lurigt. Använder man inte webbsäkra färger så kan det bli rena katastrofen "hahaha" Vad man har för skärm påverkar också.



Gött att du är på bättringsvägen.

2009-03-04 @ 20:32:54
#16: Nalle

Förra headern var ju somrig och fin med snyggingen, men jag gillar denna skarpt. Visst ser det olika ut i olika datorer. I en laptop blir ju sidan så smal.

Föredrar att se i en stationär faktiskt. Färgerna tycker jag inte skiljer. Men, det är väl olika där med vilken dator man har.

Ha en fin dag, själv sticker jag till stan nu.

Tänkte kolla bokrean, finns den kvar? He he....

Kram Nalle

2009-03-05 @ 11:39:44
#17: Nalle

Såg hos Ika att du inte gillar läsa serier. Men kolla min och Håkans serie på min hemsida om du vill. Kram igen Nallen

2009-03-05 @ 11:41:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: